הטיול ושברו: הגשימה את חלומה לטייל במצרים - ומתה מקורונה

דליה אדלסבורג ביקרה בארץ הנילוס לפני כשלושה שבועות - ונדבקה בנגיף יחד עם 17 תיירים נוספים שעימה טיילה. אתמול נקבע מותה. "היא רצתה לראות הכול והייתה מלאת שמחת חיים"

זמן צפייה: 02:38

דליה אדלסבורג חלמה לטייל במצרים לראות את אחד מפלאי תבל - הפירמידות בגיזה, ולפני כשלושה שבועות היא הגשימה אותו כשטיילה בארץ הנילוס. בנה היחיד, דניאל, העיד כי "אמא שלי היא לא אחת של מוסכמות. מה שהיא רוצה - היא אומרת, ומה שהיא רוצה - היא עושה". אדלסבורג בת ה-76 יצאה לטיול המאורגן כשנגיף קורונה עדיין לא התפשט במזרח התיכון. כששבה ארצה - התמונה הייתה שונה לגמרי.

מתוך קבוצה של 24 המטיילים שנסעו איתה למצרים, תסמיני המחלה התגלו באלדסבורג וב-17 נוספים. לאחר אשפוז וטיפול שלא צלח, אתמול היא נכנעה לנגיף הקטלני. שרון ענבר, מדריכת קבוצת המטיילים במצרים, סיפרה כי "היא הייתה אישה מדהימה. פשוט מלאת שמחת חיים. למרות הגיל שלה, היא לא ויתרה על שום דבר. היא רצתה לראות הכול והיא זרחה מאושר".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ליברמן: גנץ עשה שגיאה חמורה; המהלך המסתמן – אינו ממשלת אחדות

כדי למנוע הדבקה בערים: פרטי החולים יועברו לרשויות המקומיות

בשל מחסור בציוד מיגון – צמצום משמעותי במספר בדיקות הקורונה

דליה אדלסבורג בטיול למצרים, ובנה דניאל
דליה אדלסבורג בטיול למצרים, ובנה דניאל | צילום: חדשות 13

"בימים הראשונים עוד יכולנו לדבר בטלפון, אבל אחרי שהתחילו לה קשיי הנשימה היא עברה רק להתכתבות", סיפר דניאל והוסיף כי "אחרי שהרדימו והנשימו אותה כבר לא יכולתי לתקשר איתה. שלחתי הודעות ווטסאפ לטלפון שלה למרות שהוא כבר היה כבוי, אך ורק בשביל להרגיש שאני מתקשר איתה".

דניאל התעדכן על מצבה המידרדר מהרופא שטיפל בה. הוא סיפר בדמעות כי "ביקשתי ממנו שישים את הטלפון ליד האוזן של אימא והוא עשה את זה. אמרתי לה עד כמה אני אוהב אותה, שהיא הייתה אדם מדהים ושאני מאחל לכל בן אדם בעולם אם כזאת מדהימה. אני לא מאחל לאף אחד להיות בלוויה של הורה כשאין לו את האופציה לחבק את בני המשפחה שלו, כי צריך לשמור על מרחק של שני מטר. זה כל כך קשה - הרי זה המקום היחיד שאתה הכי צריך את החיבוק הזה", סיכם.