נער העיר לשוטר כי אינו עוטה מסכה - ונעצר • תיעוד

שוטר שירד מניידת בטבריה כדי לברר למה תושבים לא עוטים מסכות - לא עטה בעצמו. בסרטון הוא נראה אוחז בכוח בנער שהעיר לו. המשטרה פתחה נגדו בהליך משמעתי בשל אי עטיית מסכה, אך גיבתה המעצר

זמן צפייה: 03:14

שוטר שירד אמש (שני) מניידת בטבריה כדי לברר מדוע תושבים לא עוטים מסכות - לא עטה מסכה בעצמו. אחד הנערים שהעיר לשוטר על כך - נעצר. מהתחקיר הראשוני של המשטרה עולה כי השוטר ירד מהניידת כדי לברר עם שני צעירים מדוע הם בלי מסכות ואז צעיר שלישי בן 17 הצמיד בכוח לפניו מצלמה והתפתח עימות.

במשטרה מגבים את השוטר על הליך המעצר, אך פתחו נגדו הליך משמעתי בשל אי עטיית המסכה. כמו כן, במשטרה מדגישים כי שני הנערים בלי המסכה ברחו תוך שהם זורקים אבנים על השוטר ועל הניידת.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך פעילות אכיפה, החלו צעירים ליידות אבנים אל עבר צוות השיטור העירוני. משניסה השוטר לעצור את אחד הנערים, התגבר מטח האבנים לעברו והצעיר נמלט בסיוע חבריו תוך שהם ממשיכים בידויי אבנים לעבר הצוות ומקללים אותם. הנערים הסתתרו בישיבה סמוכה ונמלטו מהמקום עם הגעת ניידות נוספות. בהמשך אחד הצעירים נעצר לחקירה.  לצד זאת, ומבלי להפחית כהוא זה בחומרת מעשיהם והתנהלותם הפסולה, הפלילית והמסוכנת של הצעירים, אי עטיית המסיכה במהלך האכיפה תטופל בזהה לכל אזרח ונגד השוטר יירשם דוח בגין עבירה זו".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-27101221' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='תיעוד התקרית במצלמות המשטרה' poster='' kid='1_71wplnls' duration='65'']