יניב מעודד שילדיו נהרגו בתאונה בשומרון: "תתפללו למען אשתי"

כחודש לאחר התאונה, בה נהרגו שני ילדיו וכן אשתו שנפצעה קשה והייתה בהיריון, ינינב מעודד מודה על התפילות למענו ומבקש להגביר בתפילות למען אשתו - שעדיין מאושפזת. "ההערכה הראשונית של הרופא הייתה 'תעזבו אותו הוא מת'"

זמן צפייה: 01:11

יניב מעודד, שנפצע קשה בתאונת דרכים בסמוך לעופרים שבשומרון, הגיב לראשונה מאז התאונה וביקש תפילות למען בריאות אשתו - שעדיין מאושפזת במצב קשה. "תודה רבה לכולם שהתפללו בוודאי שזה עזר. אני מבקש מכולם עכשיו להתפלל הרבה יותר למען אשתי הודיה אילת השחר בת אסתר".

"אתם ראיתם, ההערכה הראשונית של הרופא שראה אותי ראשון הייתה 'תעזבו אותו הוא מת'. ברוך ה' תודות לתפילות שלכם ולצוות המסור אני עומד ומתקדם. אני מבקש מכולם, עכשיו צריכים שובר שוויון - להתפלל הרבה יותר על אשתי הודיה אילת השחר בת אסתר, שצריכה נס. אני מבקש מכולם, תודה על התפילות ולהגביר בתפילות עבור אפרת אשתי".

מעודד נפצע קשה לפני כחודש בתאונה בה איבד את שני ילדיו ואת העובר שלא שרד את התאונה, טוב ראי בן ה-3, הללי בת ה-6 והעובר, לו ניתן השם מלאכי. אשתו של מעודד עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

כזכור, לפני כשבועיים השתפר מצבו של יניב והתבשר לו על מותם של ילדיו. התאונה התרחשה עם רכב פלסטיני, ששניים מנוסעיו נהרגו גם הם. הרכב, שהגיע מדרום לצפון ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, והרכב הישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי - התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני.