נער כבן 15 נהרג בהתהפכות טרקטורון ליד כפר סבא

ככל הנראה ארבעה נערים כבני 15 נסעו ביחד על הטרקטורון, שהתהפך והביא למותו של הנער. המשטרה עיכבה את אחד הקטינים לחקירה בעקבות זאת. באירוע אחר, רוכב אופנוע כבן 28 נהרג לאחר שהחליק בכביש 85 בצפון

זמן צפייה: 01:41

נער בן 15 תושב השרון נהרג הלילה (שבת) בתאונת טרקטורון בסמוך לכפר סבא, שלושה נערים נוספים נפצעו באורח קל בתאונה. בעקבות התאונה עיכבה המשטרה את אחד הנערים, כבן 15, לאחר שככל הנראה ארבעת הנערים נסעו ביחד בטרקטורון שהתהפך והביא למותו של הנער. הנער פונה במצב אנוש תוך פעולות החייאה לבית החולים מאיר בכפר סבא - שם נקבע מותו. הנער שעוכב חשוד במעורבות בתאונה הקטלנית.

פראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש מד"א יששכר ויס סיפרו: "הגענו לשטח וראינו טרקטורון, בסמוך אליו שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש, הוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. חברים של הנער סיפרו לנו שהוא התהפך עם הטרקטורון".

Whatsapp Image 2023 09 09 At 1
זירת התהפכות הטרקטורון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

באירוע אחר, בשעות הבוקר, נהרג רוכב אופנוע כבן 28 לאחר שהחליק בכביש 85 בסמוך לצומת חלפתא שבגליל. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. פראמדיק מד"א שלום ציקושוילי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ובמרחק של כ-30 מטר שכב גבר כבן 28 מחוסר הכרה, עם חבלות בראש ובגפיים. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

Whatsapp Image 2023 09 09 At 1
זירת תאונת האופנוע | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אתמול נהרג נהג חברת האוטובוסים "דן" כבן 50 מפגיעת אוטובוס שהתדרדר בפתח חניון אוטובוסים בבאר שבע. צוותי מד"א שהגיעו לזירה בשדרות אורי צבי גרינברג בעיר ביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. יונס אבו ג'מעה, יו"ר ועד נהגי דן באר שבע, תיאר את השתלשלות האירוע: "נהג שלנו עמד מחוץ לאוטובוס במסוף רמות, ראה אוטובוס מדרדר, רץ לכיוון האוטובוס, ניסה לעצור אותו ואז התרחש האסון. נהגים אחרים שהיו בזירה ניסו לעשות לו החייאה ללא הצלחה. אנחנו שבורים".

זירת תאונת האוטובוס בבאר שבע
זירת תאונת האוטובוס בבאר שבע | צילום: ארגון הנהגים, ההסתדרות הלאומית

מארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית נמסר: "מדובר באירוע קשה ביותר בו איבדנו עמית לעבודה. על משטרת ישראל וכלל הגורמים לבצע בדק בית מהיר וברור למניעת האירועים הבאים. הכתובת על הקיר ועוד נהגים יכולים לאבד את נפשם בתאונות מעין אלה".