תאונת דרכים בצפון: רוכב אופנוע נהרג, שניים נוספים נפצעו

רכב פרטי התנגש באופנוע שעליו היו שני גברים סמוך לקיבוץ מסילות. הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו של אחד מהם. הרוכב השני, כבן 30, נפגע באורח קשה. נהג הרכב נפצע קל. השניים פונו לבית החולים העמק שבעפולה

זמן צפייה: 00:08

תאונת אופנוע קטלנית: גבר כבן 30 נהרג היום (רביעי) בתאונת דרכים בכניסה לקיבוץ מסילות הסמוך לבית שאן, בין רכב פרטי לאופנוע עם שני רוכבים. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בגבר והעניקו לו טיפול רפואי, כשהוא במצב קשה ועם חבלות בגפיים ובחזה.

הגבר פונה על ידי מד"א לבית חולים, ולאחר ביצוע פעולות החייאה – הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. בנוסף, גבר כבן 30 שהיה על האופנוע גם כן, נמצא במצב קשה עם חבלות בחזה ובגפיים, והוא קיבל טיפול רפואי ופונה במסוק מד"א לבית חולים העמק שבעפולה, יחד עם נהג הרכב, שנמצא במצב קל.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל מוסאי ופראמדיקית מד"א סיאל דעבול, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובסמוך אליו האופנוע. רוכב אחד שכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

לדבריהם, "הרוכב השני, שהיה בהכרה מלאה, נפצע באורח קשה ולאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והעברנו אותו לחבירה עם מסוק מד"א, שפינה אותו לבית החולים רמב"ם. נהג הרכב טופל גם הוא במקום ופונה לבית החולים העמק כשמצבו קל".