הקטל בכבישים: בת 25 נהרגה בתאונה עם רכב פלסטיני בגוש עציון

חובשים שהגיעו לזירת התאונה, שהתרחשה בין שני רכבים פרטיים בכביש 398 בסמוך למחסום מזמוריה, נאלצו לקבוע את מותה של הצעירה במקום. שני פצועים פלסטינים כבני 40 שנסעו ברכב השני פונו במצב קל לשטחי הרשות. במקביל, צעיר בן 19 התנגש עם רכבו במשאית שחנתה בשולי כביש 65 סמוך לכנרת, מצבו קשה

אמבולנס בשומרון. ארכיון

צעירה בת 25 נהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים בין כלי רכב ישראלי וכלי רכב פלסטיני, בכביש 398 בסמוך למחסום מזמוריה שבגוש עציון. גורמי רפואה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותה של הצעירה במקום. שני פצועים פלסטינים כבני 40 פונו לשטחי הרשות הפלסטינית על ידי כוחות של הסהר האדום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א יוסף מרציאנו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים, שהיו עם פגיעות פח קשות. בתוך הרכב הישראלי נלכדה אישה בת 25 שסבלה מחבלה רב מערכתית קשה ולאחר שחולצה בסיוע לוחמי האש התחלנו בביצוע פעולות החייאה - שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. שני נוסעי הרכב הפלסטיני שנפצעו באורח קל פונו על ידי הסהר האדום לשטחי הרשות".

אמבולנסים בכניסה לחדר המיון בבית החולים רמב"ם בחיפה (ארכיון)
אמבולנסים בכניסה לחדר המיון בבית החולים רמב"ם בחיפה (ארכיון) | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

במקביל, צעיר כבן 19 פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שהתנגש עם רכבו במשאית שחנתה בצד הדרך בכביש 65 לכיוון דרום, צפונית למחלף מסד רביד הסמוך לכנרת.

פארמדיקית מד"א טל טבצ'ניק וחובש מד"א עלאא ג'השאן סיפרו: "מדובר ברכב שהתנגש בחלקה האחורי של משאית. נהג הרכב שנלכד ברכבו חולץ בסיוע לוחמי האש. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים על מנת לייצב את מצבו והעברנו אותו למסוק מד"א-הצלה אייר שפינה אותו לבית החולים במצב קשה".