נהג אוטובוס הידרדר לתעלה ונפצע בינוני; 11 ילדים נפגעו קל

נהג רכב הסעות נפגע בגפיו לאחר שסטה מנתיב הנסיעה בכביש 4 סמוך לצומת עין כרמל - ופונה לבית החולים רמב"ם. כעשרים ילדים נוספים לא נזקקו לטיפול רפואי

זמן צפייה: 00:28

נהג אוטובוס כבן 65 נפצע הבוקר (רביעי) בינוני לאחר שסטה מנתיב נסיעתו והידרדר אל תעלה בכביש 4 סמוך לצומת עין כרמל שבשטח המועצה האזורית חוף הכרמל. 11 ילדים שהיו באוטובוס נפצעו קל, ופונו לבית החולים רמב"ם כשהם סובלים מחבלות משפשופי. הנהג, שנחבל בגפיו, פונה אף הוא לבית החולים. כעשרים ילדים נוספים שהיו על האוטובוס לא נזקקו לטיפול רפואי. במקום נרשמו עומסי תנועה כבדים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

מוטי כהן, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "כשהגעתי למקום הייתה המולה רבה, האוטובוס שהיה בשוליים נטע על צידו ונשען על עצים. הילדים שיצאו עצמאית מהאוטובוס התהלכו במקום כשהם בהכרה מלאה ובוכים. מיד ביצענו סריקה ראשונית על מנת לוודא שבתוך האוטובוס לא נלכדו ילדים נוספים ועברנו בין כל הילדים שהיו נסערים כדי לבדוק אותם. מספר ילדים שנחבלו קלות במהלך התאונה וסבלו משיפשופים ומכות יבשות פונו לבית החולים רמב"ם. נהג האוטובוס שנלכד בכיסא הנהג חולץ על ידי כוחות הכיבוי כשהוא סובל מחבלות בגפיים ופונה גם כן לבית החולים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

נהג משאית נהרג בהידרדרות רכבו לתהום בצפת

הקטל בדרכים: כך נגרמה תאונת המשאית הקטלנית ליד אכסאל • תיעוד

הקטל בכבישים: גבר בן 47 נהרג בתאונה סמוך לדבורייה

זירת התאונה בכביש 4
זירת התאונה בכביש 4 | צילום: דוברות כבאות והצלה

ביום שני נהרגה חנין דראושה, בת 20 מהכפר אכסאל, וגבר כבן 45 נפצע קשה בעקבות תאונת דרכים סמוך לצומת אכסאל שבעמק יזרעאל, במהלכה התהפכה משאית על רכב פרטי. הצעירה שנהגה ברכב הפרטי חולצה ממנו וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום. הגבר, נהג המשאית, פונה לבית החולים במסוק שהגיע למקום כדי לחלצו אחרי שהיה לכוד במשאית.

ביום חמישי נהרג נהג משאית כבן 20 לאחר שרכבו הידרדר לתהום בעומק 60 מטרים בצפת. צוות רפואי הגיע לזירה, אך בשל חומרת פציעתו של הנהג, נאלצו החובשים לקבוע את מותו במקום. צוותי כיבוי פעלו בזירה על מנת לחלץ את גופתו.

הידרדרות משאית בצפת
הידרדרות משאית בצפת | צילום: דוברות כיבוי והצלה

"כשהגענו למקום כיוונו אותנו לוואדי, שם ראינו משאית שהתהפכה מספר פעמים ונחתה על הגג. ירדנו רגלית עם הציוד הרפואי, וכשהגענו ראינו את הנהג צעיר בשנות ה-20 לכוד בכיסא הנהג", סיפרו זוהר פרגון ותאיר חזזי, מהצוות הרפואי שהגיע לזירת התאונה. "תוך חילוצו על ידי הכבאים ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ולאחר שחולץ ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".