אחים לנשק: "מצרים על התנהגות לא נאותה מצד חלק מפעילינו"

אנשי מחאת המילואימניקים התייחסו למהומה שפרצה במהלך מחאה על אוטובוס בו נסעו חרדים, ומסרו כי "זו אינה דרכנו". עוד הם הוסיפו: "המחאה שלנו היא לא מול אחינו החרדים אלא במנהיגים מפלגים שמובילים את ישראל לדיקטטורה"

זמן צפייה: 01:03

ממחאת המילואמיניקים "אחים לנשק" הגיבו הבוקר (חמישי) למהומה שהתרחשה אמש במהלך מחאה שהתקיימה על אוטובוס בו נסעו חרדים, ומסרו: "לצערנו, בנסיעה משותפת שהתקיימה אתמול התלהטו הרוחות, מה שהוביל להתנהלות לא נאותה מצד חלק מפעילינו ואנו מצרים על כך. זו אינה דרכנו".

עוד נמסר: "פרויקט 'אחים לנסיעה' יצא לדרך במטרה לייצר שיח כנה ואמיתי עם אחינו ואחיותינו החרדים בעת שבה נראה שהפערים בינינו רחוקים מתמיד, כהמשך לעמדת ההסברה שהצבנו בלשכת הגיוס בה במשך כחצי שנה ניהלנו שיח עם הבאים וההולכים על חשיבות הגיוס לצה"ל והחלוקה בנטל".

"המחאה שלנו היא לא מול אחינו החרדים אלא במנהיגים מפלגים שמובילים את ישראל לדיקטטורה", סיכמו, "ואנחנו קוראים לכלל אזרחי ישראל לשמור על כבוד הדדי גם בעת מתוחה כמו זו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308171042' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד מהאוטובוס' poster='' kid='1_c6mkmrj1' duration='30']

מוקדם יותר הגיבה לאירוע חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד), בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה: "הבאתם שנאה, רוע, אלימות, אנטישמיות ובריונות על כולנו. תנועה אלימה ופריווילגית. ככה לא מתנהגים אחים לנשק. תתביישו".