שנה לפגיעת הטיל האיראני בבניין בבת ים: "לא נשאר כלום"

לפני שנה בדיוק, יומיים לתוך מבצע "עם כלביא", פגע טיל איראני ישירות בבניין מגורים בבת ים, שנהרס והפך לסמל של המלחמה, אך הדיירים טרם השתקמו - והמדינה לא עוזרת: "הם אלופים בפה - נעזור לך, ניתן לך, אנחנו איתך. הילד שלי נפצע וחצי שנה ישב על כיסא גלגלים - הכרתם בו?"

זמן צפייה: 15:37