אחרי 5 שנים בתפקיד: בועז ביסמוט עוזב את "ישראל היום"

העורך הראשי של החינמון היומי יסיים את תפקידו, ולפי חלק מהדיווחים הוא פוטר בעקבות שינוי הקו של העיתון שהיה מזוהה עם נתניהו. המו"ל מרים אדלסון: "ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות"

בועז ביסמוט

העורך הראשי של החינמון היומי "ישראל היום" הודיע היום (שני) כי הוא פורש מתפקידו, אחרי חמש שנים בתפקיד ו-13 שנים בסך הכל בעיתון בו שימש לפני כן כפרשן ועורך חדשות החוץ. לפי חלק מהדיווחים, ביסמוט פוטר בעקבות שינוי הקו של העיתון, שהיה מזוהה עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

"כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מס' 1 בישראל", מסר ביסמוט בהודעה שיצאה מטעם העיתון, "אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות בעשייה. הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים. מאחל הצלחה לישראל היום ולעושים במלאכה".

מו"ל "ישראל היום" מרים אדלסון מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. כעורך הראשי של ישראל היום היה בועז לשם דבר בארץ ובחו"ל, בין היתר זכה למספר שיא של ריאיונות עם נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, וסיפק לקוראים דיווח אמין, איכותי ומיטבי".

בועז ביסמוט
בועז ביסמוט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח", הוסיפה אדלסון, "אני מודה לבועז על כחמש שנים של עשייה וחברות - ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון הטוב והנפוץ בישראל, על מחליפו של בועז תבוא הודעה. עד אז, ימלא את מקומו עמר לחמנוביץ', כיום עורך המוסף 'ישראל השבוע'".