תוך שעות ספורות: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות דרכים

רוכב אופנוע בן 25 סבל מפגיעה רב מערכתית קשה בסח'נין ומותו נקבע במקום; רוכב אופנוע שטח כבן 40 נפצע סמוך לבית אריה, טופל ע"י כוחות מד''א וצה''ל ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו

זמן צפייה: 02:00

רוכב אופנוע כבן 25 נהרג היום (שישי) בסח'נין לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה איתרו את הצעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים. מותו נקבע במקום.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, איאד סלימאן, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה סמוך למעקה הבטיחות בצד הדרך כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונת אופנוע בסח'נין
תאונת אופנוע בסח'נין | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בתוך כך, אחר הצהריים נקבע מותו של רוכב אופנוע שטח שנפצע במהלך רכיבה בשטח פתוח סמוך לבית אריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 40.

חובש בכיר במד"א אלי פכטר סיפר: "הגענו עם האמבולנס לתוך השטח עד המיקום שהתאפשר ומשם המשכנו רגלית לפצוע עם כל הציוד הרפואי הנדרש. הוא סבל פגיעה רב מערכתית קשה והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח. צוות המסוק הצבאי שנחת בקרבת מקום חבר אלינו אבל לצערנו במהלך הטיפול מצבו של הפצוע הדרדר ולאחר מאמצי החייאה מותו נקבע ע"י רופא צבאי."