רוכב אופנוע ורוכב אופניים חשמליים נהרגו בתאונה סמוך לפ"ת

החודש הקטלני ביותר לרוכבי דו-גלגלי אי פעם על כבישי ישראל: צוותי מד"א שהגיעו לזירה בכביש 471 קבעו את מותו של רוכב האופניים החשמליים כבן ה-30 במקום. רוכב האופנוע, כבן 25, פונה במצב אנוש לביה"ח בילינסון, אך שם נקבע מותו - והוא הרוכב ה-14 שנהרג מאז תחילת יוני

זמן צפייה: 00:16

תאונה קטלנית לפנות בוקר (שישי) בין אופנוע לאופניים חשמליים בכביש 471, שהובילה למותם של שני בני אדם. צוותי מד"א שהגיעו לזירה, ממחלף גת רימון לכיוון ראש העין, קבעו את מותו של רוכב האופניים החשמליים, גבר כבן 30, במקום, ופינו את רוכב האופנוע, כבן 25, במצב אנוש לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, אך שם נקבע גם מותו.

הצעיר שנהרג הוא רוכב האופנוע ה-14 שנהרג מאז תחילת חודש יוני - החודש הקטלני ביותר לרוכבי דו-גלגלי אי פעם על כבישי ישראל - וה-42 שנהרג מאז תחילת שנת 2023. כביש 471 נחסם לתנועה ממחלף אונו למזרח בעקבות התאונה, שוטרים נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

הפאראמדיקים של מד"א ולדי ליקין, דניאל שילה ודוד לבי, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה , עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק ממנו בנתיב הימני שכב רוכב אופנוע, צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה ביותר, ניסינו להציל אותו והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

זירת התאונה בכביש 471
זירת התאונה בכביש 471 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מוקדם יותר הלילה התקבל דיווח במוקד מד"א על רוכב אופניים שנמצא שוכב סמוך לאופניים ברחוב הרצל בקריית עקרון. חובשים ופראמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא במצב קשה וסובל מחבלת ראש.