בת ים: ילד כבן 6 נפל מקומה שלישית ונפצע קשה

הילד נפל מגובה של 3 קומות בבניין מגורים בבת ים. הוא פונה במצב קשה עם חבלה רב מערכתית לבית החולים איכילוב בתל אביב. צוות מד"א: "ראינו את הילד בחצר הבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית"

אמבולנס בבת ים, אמבולנס באיילון, בחוף
אמבולנס, ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ילד כבן 6 נפצע קשה הבוקר (שלישי) לאחר שנפל מקומה שלישית בבניין מגורים בבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו כשהוא בהכרה אך סובל מפגיעה רב מערכתית. הוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב בתל אביב. לא ברור בשלב זה מה גרם לנפילה.

חובשי מד"א שמיל בכר וישראל רוסט סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הילד בחצר הבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות וטיפול תרופתי לשיכוך הכאבים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

עד ראייה סיפר לחדשות 13: "שמעתי רעש של בום, ואז צעקות של ילד. ראיתי שהוא נפל מהבניין, ההורים שלו קלטו את זה כמה דקות אחרי וירדו אליו. הייתה המולה גדולה והרבה משטרות".

הבניין בבת ים ממנו נפל הילד
הבניין בבת ים ממנו נפל הילד

במקרה אחר אתמול נפל ילד בן 7 מגובה ארבע קומות בבניין מגורים ברובע ח' שבאשדוד. הוא פונה לבית החולים אסותא שבעיר כשמצבו מוגדר אנוש. נסיבות האירוע טרם התבררו והמשטרה פתחה בחקירה. לפי עדי ראייה ושכנים, חיפויי הזכוכית הוסרו מהמרפסת כדי לאפשר הכנסת חומרי בניין לקראת תחילת שיפוץ בית המשפחה - ואז אירעה הנפילה. עוד אמרו עדי ראייה כי זמן קצר לאחר האירוע הורכבו בחזרה חיפויי הזכוכית. עובדי חברת ההובלות עוכבו לחקירה.

זירת האירוע באשדוד
זירת האירוע באשדוד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מבית החולים אסותא באשדוד נמסר כי הילד "טופל בחדר הטראומה של ביה"ח. הוא סובל מפגיעת ראש קשה, חבלות לריאות ושברים בגפיים. הוא הועבר להמשך טיפול במחלקת הטיפול הנמרץ ומצבו מוגדר קשה מאוד. נשקפת סכנה לחייו".