"לא נשקוט": אחרי שהתבלבל בהלוויית הנרצחת - בר לב פרסם ציוץ שנוי במחלוקת

לאחר ששגה בהלווייתה של נרצחת הפיגוע, השר לביטחון פנים התלוצץ בחשבון הטוויטר שלו על סיכול הברחת הנשקים וכתב: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין"

לאחר שהשר לביטחון הפנים עמר בר לב שגה בהלווייתה של דורית יחבס, שנרצחה בפיגוע הדקירה בבאר שבע, הערב (חמישי) הוא פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו ובו התייחס לסיכול הברחת הנשק בצפון והוסיף בבדיחות: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין" - בתוספת סמיילי קורץ. הציוץ נמחק כשלוש שעות לאחר מכן.

Uxlnui
הציוץ של השר לביטחון הפנים עמר בר לב

כזכור, אתמול השתתף השר בהלוויה במושב גילת של דוריס יחבס, תושבת המקום שנרצחה בפיגוע המשולב בבאר שבע, והייתה בת 49 במותה. בר לב עורר מהומה גדולה לאחר שאמר כי המדינה תפעל להביא את המחבל לדין - על אף שהוא חוסל ומת בזירת הפיגוע.

סיכול הברחת הנשק אליה השר התייחס פורסמה היום, במהלכה המשטרה תפסה 61  כלי נשק וכחצי קילוגרם של סמים ברכב בסמוך לצומת המוביל. הנשקים הוברחו מלבנון ושלושת הנוסעים ברכב, תושבי טובא זנגרייה שבאצבע הגליל, נעצרו ונלקחו לחקירה. השווי של הנשקים והסמים מוערך ב-3.5 מיליון שקל ומדובר באחת ההברחות הגדולות שסוכלו בגבול לבנון.