אסי עזר מגיב לראשונה: "הדבר היחיד שנותן לי תקווה - האמת"

מגיש הטלוויזיה מגיב לראשונה לטענות כי הטריד מינית את השחקן יהודה נהרי. "מצאתי את עצמי בסיטואציה שבה מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי", כתב עזר בחשבון האינסטגרם שלו. נהרי הגיב בעצמו לעזר: "מזמין אותך לפוליגרף משותף"

זמן צפייה: 03:30

מגיש הטלוויזיה אסי עזר הגיב בצהריים (שני) לראשונה לטענות כי הטריד מינית את השחקן יהודה נהרי. "תודה שהאמנתם לי", כתב עזר בחשבון האינסטגרם שלו. לא חלף זמן רב ונהרי עצמו הגיב לעזר וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אסי, אני מזמין אותך לבדיקת פוליגרף משותפת שתתועד במכון שיוסכם על ידי שני הצדדים ובשאלות שניסוחן יקבע על ידי".

כאמור, עזר הגיב לראשונה מאז פרוץ הפרשה. "אני מבין את הרגישות העצומה שנדרשת שמישהו או מישהי מתלוננים על הטרדה מינית. אני מבין את הצורך המיידי להאמין ולתמוך מיד במתלונן והמתלוננת. זה הדבר הנכון לעשות. ועדיין, מצאתי את עצמי בסיטואציה שבה מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי", כתב מגיש הטלוויזיה.

הוא הוסיף כי "הימים האחרונים היו קשים ומורכבים עבורי ועבור האנשים הקרובים לי. הדבר היחיד שנתן לי תקווה היא האמת. תודה שחיזקתם אותי בימים האלה. זה לא מובן מאליו. תודה שהאמנתם לי. זה ריגש אותי מאוד".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-0501222049' autoplay='0' credit='' desc='הדיווח במהדורה המרכזית ביום רביעי' poster='' kid='1_mnyj6nsx' duration='208']

ביום רביעי דווח בחדשות 13 כי למשטרה אין כוונה לפתוח את תיק החקירה מחדש. לאחר שהמשטרה בדקה את טענותיו של נהרי והבינה שמדובר בהתיישנות, התיק הועבר לידי הפרקליטות ושם נסגר.

במהלך עדותו, הפנה נהרי את החוקרים לאדם נוסף שיכול היה לתת פרטים נוספים על אנישם אחרים שעזר פגע בהם, לדבריו, אך לאחר פניית המשטרה אליו, הוא טען כי אין לא פרטים כאלא והוא לא מתכוון לשתף פעולה בחקירה. בהמשך לכך, במשטרה החליטו לסגור את התיק.

נהרי סיפר לאתר וואלה כי עזר הטריד אותו מינית: "הוא אמר לי שיש לי תפקיד להציע לך, אני רוצה לדבר איתך על משהו, בוא נחליף טלפונים ו"אני כותב סדרה, זה נקרא 'להיות איתה'".

בהמשך הוסיף לתאר נהרי: "הוא מזמין אותי אליו הביתה ובאיזשהו שלב הוא פשוט מתחיל לגעת בעצמו והוא אומר לי, 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה מה אתה גורם לי'. ואני מסתכל ואני קצת המום ואני ממש לא מעוניין'".

"הוא מתקרב אליי ושם עליי את היד ומנסה פשוט לשכנע אותי והוא הולך אחריי ומתקרב ומנסה, מנסה לדבר קצת על דברים אחרים ועל הסדרה קצת והוא נעמד כזה מולי, די קרוב, ועדיין עומד לו והוא  מוציא אותו ואומר, 'תראה, מה... זה לא עושה לך את זה?' אני אומר לו, 'לא. תתרחק'", סיפר השחקן לכתב וואלה שגיא בן נון. כמו כן, על פי הפרסום הוא נשלח לבדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת.