גבר כבן 50 הצית את עצמו בבניין עיריית אשדוד, מצבו קשה

פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לנפגע טיפול רפואי ראשוני והגדירו את מצבו קשה. הוא פונה לבית החולים אסותא שבעיר עם כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם. הרקע למעשה טרם התברר

זמן צפייה: 00:56

גבר כבן 50 הצית את עצמו הבוקר (ראשון) בבניין עיריית אשדוד. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והגדירו את מצבו קשה. הרקע למעשה טרם התברר.

ממד"א נמסר כי "בשעה 09:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצוע עם כוויות ברחוב הגדוד העברי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 50 במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם". לאחר מכן, נמסר כי הוא הועבר בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

Whatsapp Image 2022 05 01 At 1
זירת האירוע באשדוד

פרמדיק מד"א, דן בן ישי, סיפר: "הפצוע שכב סמוך לרחבת הכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל סיוע נשימתי ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מצבו היה קשה ולא יציב ופינינו אותו במהירות לחדר המיון הקרוב על מנת לייצב את מצבו וכעת הוא מועבר לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול".

בעיריית אשדוד מסרו: "אנו מצטערים על נסיבות האירוע ומאחלים לתושב החלמה מלאה. מדובר בתושב שמפאת צנעת הפרט לא נוכל להרחיב בעניינו, אולם נציין שעד לפני 6 שנים היה מוכר ומטופל בשירותי הרווחה באשדוד, ולצערנו סירב להמשיך בטיפול בזמנו. לאחרונה פנה לגורמים בעירייה בנושא דיור, שליוו אותו למיצוי זכויותיו בנושא זה.

"התושב הגיע הבוקר לבניין העירייה והופנה בליווי נציגת המחלקה המקצועית לקבלת סיוע, ותואמה לו פגישה מיידית עם מנהלת יחידת האיכלוס הממוקמת בבנין אחר להמשך טיפול בבקשתו. בדרכו לשם בכניסה לבנין העיריה הצית את עצמו. אנו ממשיכים לתחקר את כלל פרטי האירוע להפקת לקחים, ועומדים בקשר עם המשפחה ומעמידים לרשותם כל סיוע נדרש".