נקבע מותו של הנער בן ה-15 שנפגע בתאונת פגע וברח בראש העין

לית' עלי פריג', תושב כפר קאסם, רכב על אופניים חשמליים ונפצע אנושות מפגיעת רכב, ובתום מאמצי החייאה נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו. תושבת ראש העין בשנות ה-40 לחייה נעצרה במהלך הלילה בחשד שנהגה ברכב הפוגע

זמן צפייה: 00:26

בבית החולים שניידר בפתח תקווה נקבע הלילה (שישי) מותו של לית' עלי פריג', הנער בן ה-15 מכפר קאסם, שנפגע אתמול אנושות בתאונת פגע וברח בראש העין בעת כשרכב על אופניים חשמליים. במהלך הלילה עצרה המשטרה תושבת ראש העין בשנות ה-40 לחייה בחשד למעורבות באירוע.

הנער נפגע אתמול על ידי רכב ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שניידר, שם נעשו מאמצי החייאה ממושכים במהלך הלילה - אך בסופם נקבע מותו. פראמדיק מד"א דורד בארכה סיפר אתמול: "רוכב האופניים החשמליים שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים".

Whatsapp Image 2023 05 12 At 0
לית' עלי פריג'

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר בתגובה: "תאונות הפגע וברח הן מכת מדינה. בשבוע שעבר בנתניה נהרג ילד ואמש נהרג נער צעיר, זהו מעשה אנטי חברתי ואנטי מוסרי ממדרגה ראשונה. נהגים פוגעים, בורחים מזירת התאונה ומפקירים את הפצועים לדמם על הכביש. הדרך למגר את התופעה הבזויה הזאת היא באמצעות החמרת ענישה, נהג שידע כי אם הוא יסתלק ממקום התאונה הוא יענש בחומרה - לא ימהר להפקיר את הפצוע. בתי המשפט חייבים לשדר מסר חד וברור כי על פגע וברח אין סליחה ואין מחילה".