הקטל בכבישים: גבר כבן 50 התנגש במעקה בצומת ברקן – ונהרג

צוותי מד"א הגיעו לזירת התאונה בכביש 5, ומצאו את הנהג ללא דופק וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה – ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

אמבולנס
אמבולנס | צילום: שאטרסטוק

#לוקחים_את_ההגה_לידיים: גבר כבן 50 נהרג היום (רביעי) לאחר שהתנגש עם רכבו במעקה בטיחות בכביש 5, סמוך לצומת ברקן. כוחות ההצלה שהגיעו למקום חילצו אותו מהרכב ומצאו אותו ללא סימני חיים, כך שצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. נתיב אחד נחסם לתנועה.

מיקי נמש, פרמדיק מד"א, ואוריאל בשירי, חובש רפואת חירום במד"א, סיפרו: "הגבר היה לכוד בתוך הרכב, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מחבלת ראש קשה, ביצענו בו בדיקות רפואיות - אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

זיינה הנסיכה הלוחמת: שרת הגנה מונתה בלבנון – לראשונה במזה"ת

הבעלות על חצר אלכסנדר: המחווה שישראל ביצעה למען שחרור נעמה

היום: רוב המנהיגים ינחתו בנתב"ג; בערב: אירוע חגיגי אצל הנשיא

אמבולנס
אמבולנס | צילום: Shutterstock

ביום שני נהרגו אבי מיכאלי בן ה-55 ואמו רוסיקו שימשלשווילי בת ה-81 בתאונת דרכים בכביש 4, סמוך למחלף יבנה. השניים נהגו בכביש לכיוון צפון, ובשלב כלשהו התנגשו בגדר בטיחות מבטון והתהפכו עם הרכב. האם והבן נלכדו ברכב, וכוחות הצלה שהוזעקו לזירה פעלו לחילוצם. צוותי מגן דוד אדום ניסו לבצע בהם פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותם.

באותו בוקר, הולך רגל כבן 70 נהרג מפגיעת רכב מסחרי בשכונת ראס אל-עמוד שבמזרח ירושלים. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא במצב אנוש - שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.