חשד לפגע וברח: גבר כבן 60 נהרג מפגיעת משאית בתל אביב

רוכב אופניים חשמליים נפגע ונהרג ממשאית בצומת הולץ בתל אביב. נהג המשאית נמלט, אך נתפס זמן קצר לאחר מכן. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של הרוכב, כבן 60, במקום

זמן צפייה: 00:08

גבר כבן 60 נהרג היום (ראשון) מפגיעת משאית בעת שרכב על אופניים חשמליים בדרך קיבוץ גלויות בתל אביב. התאונה התרחשה בצומת הולץ בעיר, צוות מד"א שהגיע לזירה מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית ברח מהמקום, ונעצר לאחר זמן קצר על ידי שוטרי תחנת חולון.

חובש מד"א שי בכר ומידן בן יואש סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהוא נפגע ממשאית במהלך הרכיבה. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

Whatsapp Image 2023 06 04 At 1
זירת התאונה בתל אביב | צילום: דוברות זק''א

על פי עמותת אור ירוק, 11 רוכבי אופניים חשמליים נהרגו מתחילת שנת 2023 בתאונות דרכים לעומת ארבעה רוכבים שנהרגו בתקופה המקבילה בשנת 2022. מתחילת שנת 2023 נהרגו 155 בני אדם בתאונות דרכים, שבעה בני אדם פחות מאשר בתקופה המקבילה בשנת 2022.

מנכ"ל עמותת אור ירוק יניב יעקב מסר: "אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה. העלייה החדה ברוכבי האופניים החשמליים ההרוגים היא תוצאה של אדישות והתעלמות מצד כל הגורמים האחראים על הבטיחות בדרכים. חייבים להוסיף שוטרים וניידות לכבישים, לסלול שבילי רכיבה בטוחים עבור הרוכבים ולהגביר את המודעות והאכיפה לחבישת קסדה בכל רכיבה".