הקטל בכבישים: הרוג בגוש עציון; צעירה במצב קשה באשדוד

בתאונת דרכים קשה על הכביש בין תקוע לנוקדים נקבע מותו של בן 30, ובן 50 פונה במצב קשה לבית החולים; באשדוד נפצעה באורח קשה רוכבת אופנוע בת 25 מפגיעת רכב, ופונתה לבית החולים אסותא בעיר

תאונה קשה בגוש עציון
זירת התאונה בגוש עציון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שתי תאונות דרכים קשות אירעו הבוקר (ראשון), כאשר אחת מהן בין שני כלי רכב פלסטינים על כביש 351 בין תקוע לנוקדים, והשנייה בסמוך לכניסה לבית עלמין באשדוד. בגוש עציון נאלצו צוותי מד"א שהגיעו לאזור לקבוע את מותו של גבר כבן 30, ופינו לבית החולים גבר כבן 50 במצב קשה. שני פצועים נוספים פונו ע"י הסהר האדום לשטח הרשות בבית לחם.

חובש רפואת חרום במד"א יצחק פריד, סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי רכב פלסטינים, שבכל רכב היו נהג ונוסע. באחד הרכבים נלכד גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק בסיוע רופא צבאי ניסינו להעניק לו טיפול רפואי תוך חילוצו מהרכב, ולאחר שחולץ קבענו את מותו. במקביל הכוחות שלנו יחד עם כוח רפואה של צה"ל והסהר האדום העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 במצב קשה ופנינו אותו לבית חולים, אמבולנס של הסהר האדום שהגיע פינה 2 פצועים לבית לחם".

זירת התאונה באשדוד
זירת התאונה באשדוד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

באותה שעה התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב לאופנוע בשדרות משה סנה באשדוד, סמוך לכניסה לבית עלמין. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את רוכבת האופנוע, כבת 25, לבית החולים אסותא בעיר כשהיא במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. נהג הרכב, בן 71, נפצע באורח קל.

פראמדיק מד"א ישראל בן יהודה סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופנוע כשהיא בהכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה להמשך טיפול כשמצבה יציב. נהג הרכב, גבר בן 71 נפצע באורח קל טופלו גם כן במקום ופונה באמבולנס מד"א לבית חולים".