הקטל בדרכים: ילד נהרג מפגיעת אוטובוס, רוכב אופנוע נהרג בכביש 4

צוות מד"א הגיע אל הילד בצומת ערערה, מצא אותו עם חבלת ראש קשה - ונאלץ לקבוע את מותו במקום. במקביל, גבר בן 35 נהרג לאחר שנפגע אנושות במחלף מורשה וסבל מפגיעה רב מערכתית

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס, אילוסטרציה | צילום: דוברות מד"א

הקטל בדרכים: הולך רגל בן 12 נהרג היום (שני) מפגיעת אוטובוס בכביש 25 בצומת ערערה שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על הילד שנמצא ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

חובש בכיר במד"א, טלאל אבו גאמע, סיפר: "הגענו למקום וראינו אותו שוכב על הכביש, מספר מטרים מהאוטובוס, כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעת ראש קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בתוך כך, רוכב אופנוע כבן 35 נהרג בתאונה בכביש 4 במחלף מורשה, לכיוון צפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר, לאחר שנפצע במצב אנוש - ובסופן נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א מאור ברוך, ופרמדיק מד"א עידן שינה, סיפרו: "רוכב האופנוע שכב בשול הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופנוע, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".