"שביתה איטלקית" במיון באיכילוב: הדחת האחות הבכירה - והמחאה

שירה רווה-פלד, מי שהקימה את המיון והייתה לאחראית עליו - הודחה מתפקידה במפתיע. בעקבות זאת התחוללה סערה בבית החולים. עובדי המיון, שסבורים כי זוהי "התנהגות בריונית" המנוגדת למנהל תקין, מתכננים לנקוט צעדי תגובה

זמן צפייה: 02:08

דרמה בבית החולים איכילוב: האחות הבכירה בחדר המיון של בית החולים שבתל אביב, שירה רווה-פלד, מי שהקימה את המיון והייתה לאחראית עליו - הודחה מתפקידה במפתיע, ובעקבות כך - התחוללה סערה בביה"ח. כך פורסם הערב (שלישי) לראשונה במהדורה המרכזית של חדשות 13.

רווה-פלד, בת ניסיון של למעלה מ-15 שנים, זכתה ללא מעט שבחים ומכתבי הערכה מהנהלת בית החולים שהדיח אותה, וכאמור - בשלוש השנים האחרונות הייתה לאחראית חדר המיון. חברי הצוות הרפואי והסיעודי בחדר המיון, ששוחחו עם חדשות 13, הדגישו כי מדובר בדמות ואישיות מקצועית ואיכותית.

חדר המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב
חדר המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב | צילום: ג'ני ירושלמי

יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה בה בבית החולים איכילוב מדיחים מנהלים רפואיים מתפקידם "מהרגע לרגע", ללא שימוע ובלי תלונות. לטענת העובדים בחדר המיון, כך קרה עם האחות האחראית הקודמת, וגם עם אחד ממנהלי המיון הקודמים. הצוות המקצועי בחדר המיון ובכלל בביה"ח, סבור כי זוהי התנהגות בריונית של הנהלת ביה"ח המנוגדת למנהל תקין. בתוך כך, לחדשות 13 נודע כי בתגובה לפיטוריה - עובדי המיון מתכננים לערוך מעין "שביתה איטלקית".

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה לפרסום: "עובדי איכילוב ובפרט עובדי חדר המיון אינם חסרי אחריות. שינויים ניהוליים מתרחשים מעת לעת והמיון של איכילוב ימשיך לתת את השירות האיכותי והאמין ביותר". רווה-פלד לא נענתה לבקשת חדשות 13 למסירת תגובה.