"מפחדת להידבק שוב": ורד החלימה מקורונה אך נשארה עם טראומה

לאחר יותר מחודש של אשפוז וטיפולים, הטראומה שהנגיף השאיר בגופה של ורד מורגשת בכל יום - החל מכאבי שרירים ועד לנשירת שיער. "עדיין לא חזרתי לחיי הרגילים, לא יודעת אם בכלל אחזור"

זמן צפייה: 03:05

ורד סלובודיאנסקי, בת 44 מחולון ואמא לשלושה ילדים, נדבקה בקורונה במקום העבודה שלה. ורד, אישה בריאה בדרך כלל וללא מחלות רקע, חלתה מאוד קשה מהנגיף. "קמתי בתחושה לא טובה באותו בוקר והלכתי לעבודה. לא תיארתי לעצמי שבאותו יום אני הולכת להדביק אנשים", סיפרה.

לאחר שחזרה לביתה, מצבה הורע ובאמצע הלילה היא קמה והתעלפה. בבוקר שלמחרת היא התעוררה עם חום ואז בישרו לה כי חלתה בנגיף: "כשהודיעו לי שאני מאומתת, הייתה זו תחושה נוראית. הרגשה כאילו כל העולם חרב עליי", אמרה ורד והוסיפה: "ברגעים האלו לא חשבתי על עצמי. חשבתי על זה שיכלתי להדביק ככל הנראה את העובדות שלי שהן בקבוצת סיכון ואת המשפחה שלי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מדריד, פריז וניו יורק: ברחבי העולם חוזרים אל הסגר וההגבלות

5,647 אובחנו אתמול – מספר חולי הקורונה הקשים עלה ל-875

קבינט הקורונה סיכם: הקלות או החמרות בסגר יידונו בשבוע הבא

ורד סלובודיאנסקי, החלימה מקורונה בתוך חודש וחצי
ורד סלובודיאנסקי, החלימה מקורונה בתוך חודש וחצי | צילום: חדשות 13

ורד חשבה לעצמה שהיא תעבור את הנגיף בקלות, כיוון שהיא לא בקבוצת הסיכון, אך במהרה התברר לה אחרת: "הייתי מרותקת למיטה במשך עשרה ימים. לא אכלתי ובקושי שתיתי. הרגשתי חולשה מאוד גדולה בגוף". לאחר שהגיעה למיון, היא אושפזה במצב בינוני במחלקת הקורונה.

מהרגע שנדבקה ועד החלמתה של ורד, עברו 46 ימים."אני חושבת שהייתי מגדירה את הצוות הרפואי כולו כמלאכים", אמרה לאחר שהחלימה, אך את הטראומה שהנגיף השאיר בגופה היא מרגישה מדי יום: "אני חווה חולשה, כאבי שרירים ונשירת שיער. עדיין לא חזרתי לחיים רגילים, לא יודעת מתי והאם זה יקרה בכלל". החשש הכי גדול של ורד כעת הוא להידבק ולעבור את זה שוב.