מניין הנדבקים בקורונה בישראל עלה ל-7,428 - בהם 112 במצב קשה

משרד הבריאות עדכן כי 95 מהחולים מונשמים, 155 במצב בינוני, 6,718 במצב קל, ו-403 החלימו ושוחררו. מניין מקרי המוות עומד על 40 - שניים מהם הם דני וחוליה אברהמי, בני זוג מבת ים

זמן צפייה: 05:20

משרד הבריאות עדכן הערב (שישי) כי מניין הנדבקים בקורונה בישראל עלה ל-7,428 - מתוכם 112 במצב קשה, ו-95 מונשמים. 155 מהנדבקים במצב בינוני, 6,718 במצב קל, ו-403 החלימו ושוחררו. 681 מהנדבקים מאושפזים כעת בבתי החולים, 4,202 מטופלים בבית, 71 - בבתי המלון, ו-1,391 ממתינים להחלטה על מסגרת טיפולית.

בתוך כך, נודע הערב כי בת ה-70 שהלכה לעולמה בבית החולים איכילוב היא חוליה אברהמי - שנדבקה מבעלה, דני אברהמי בן ה-80, שמת בשבוע שעבר בבית החולים וולפסון.

בני הזוג, תושבי בת ים, נישאו בגיל מאוחר, והיו יחד 17 שנים. לאחר מותו של דני אמרה חוליה: "בימים המטורפים שאנחנו עוברים, אני אובחנתי כנשאית קורונה ונמצאת בבידוד באיכילוב. לצערי לא אוכל ללוות את בעלי במסע האחרון שלו, אני כואבת את לכתו וכואבת את הדרך שבה איבדתי אותו".

עוד בחדשות 13:

מניין המתים בישראל מקורונה עלה ל-40: בת 70 מתה באיכילוב

בנו של האדמו"ר מגור הוברח לבני ברק – כדי להשתתף בברית נכדו

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

מוקדם יותר, בית החולים מאיר הודיע על מותו של חולה קורונה בן 79. הבוקר משפחתו הובאה מבידוד בית בסיוע אמבולנס כדי להיות לצידו בשעותיו האחרונות. בכך, עלה מספר המתים מקורונה בישראל ל-40. שניים מהמתים הם בני זוג.

בשעות הבוקר, דוד אהרון בן 75 מפרדס חנה כרכור מת בבית החולים הלל יפה לאחר שחלה בווירוס הקורונה. הוא היה מאושפז במחלקה הייעודית למאומתי קורונה וסבל ממחלות רקע שונות.

משטרת ישראל ואגף פיקוח ואכיפה של משרד הבריאות מבצעים אכיפת בידוד בית
משטרת ישראל ואגף פיקוח ואכיפה של משרד הבריאות מבצעים אכיפת בידוד בית | צילום: משרד הבריאות

מוקדם יותר, המרכז הרפואי שיבא שבתל השומר הודיעו על מותו של חולה נוסף מקורונה – גבר בן 71, שסבל ממחלות רקע משמעותיות. בכך עלה מניין המתים הכללי בישראל ל-38 מאז פרץ הנגיף.

אמש נקבע מותם של שני חולי קורונה נוספים. קשיש בן 84 עם מחלות רקע הלך לעולמו במחלקה לחולי קורונה בבית החולים שערי צדק בירושלים. החולה היה מאושפז מספר ימים, והערב חלה הדרדרות במצבו. במקביל, קשיש בן 91 שסבל ממחלות רקע קשות מת מקורונה בבית חולים השרון.

מוקדם יותר אתמול הלכה לעולמה קשישה בת 98, דיירת בית האבות "מגדל נופים" שבירושלים, בבית החולים הדסה עין כרם. שעות ספורות קודם לכן, בית החולים איכילוב עדכן כי גבר בן 90, אשר סבל ממחלות רקע קודמות, מת לאחר שחלה בנגיף הקורונה.