שלושה נוספים מתו מקורונה - מניין מקרי המוות מהנגיף עלה ל-122

בת 71, דיירת בבית האבות "נוף טבריה", מתה בביה"ח פוריה. מותו של בן 90 נקבע בשערי צדק, ובן 78 הלך לעולמו בהדסה. השלושה סבלו ממחלות רקע רבות • תינוק בן 8 ימים נדבק בקורונה - מצבו טוב

זמן צפייה: 01:07

אישה בת 71, דיירת בבית האבות "נוף טבריה", הלכה לעולמה היום (שלישי) בבית החולים פוריה, לאחר שנדבקה בקורונה. מבית החולים נמסר כי האישה סבלה ממחלות רקע מרובות, ואושפזה במקום ביום ראשון.

זמן קצר לאחר מכן נקבע בבית החולים שערי צדק מותו של קשיש בן 90, שסבל ממחלות רקע מורכבות. בהמשך נקבע מותו של בן 78 בהדסה עין כרם, לאחר שסבל גם הוא ממחלות רקע רבות. בכך, עלה מניין מקרי המוות ל-122.

בתוך כך, מבית החולים וולפסון נמסר כי תינוק בן שמונה ימים מבית שמש אושפז לאחר שאובחן חולה בקורונה. מצבו טוב. אימו נבדקה בבית החולים הדסה הר הצופים, שבו ילדה, ונמצאה שלילית. היא לא סובלת מסימפטומים, ועברה בדיקה נוספת לקורונה.

מבית החולים הדסה נמסר: "בהדסה, בית החולים היחיד בארץ שבו כל יולדת נבדקת בבדיקת מטוש עם הגעתה, נבדקה גם אם התינוק - שהייתה שלילית. דיווחנו על כך לוולפסון, וככל הנראה נדבקו בקהילה לאחר השחרור מהדסה".

מחלקות לטיפול בחולי קורונה במרכז הרפואי לגליל בנהריה
מחלקות לטיפול בחולי קורונה במרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי מספר הנדבקים טיפס ל-11,868, כאשר 181 במצב קשה ו-136 מהם מחוברים למכונות הנשמה. לא חלה עלייה באחוז החולים הקשים - אולם נרשמה עלייה של 2.3% בשיעור המונשמים.

מצבם של 168 מהנדבקים מוגדר בינוני, ושל 9,402 נוספים מוגדר קל. עד כה, 2,000 ישראלים שנדבקו בנגיף הקורונה כבר החלימו מהמחלה ושוחררו לביתם.

במשרד הבריאות דיווחו בנוסף כי 763 מהחולים מאושפזים בבתי החולים השונים, 1,214 מטופלים בבתי המלון שהוסבו לשם טיפול בחולי קורונה, ואילו 7,145 מהמאובחנים שוהים בבידוד ביתי.