ראש הממשלה נפתלי בנט נמצא חיובי לקורונה

גם המפכ"ל קובי שבתאי אומת לנגיף, לאחר שבמהלך הלילה נפגשו השניים עם שאר ראשי מערכת הביטחון בהערכת מצב בעקבות הפיגוע בחדרה. כמעט 16 אלף מאומתים נמצאו אתמול, אך מקדם ההדבקה נמצא בירידה

זמן צפייה: 00:25

ראש הממשלה נפתלי בנט נמצא הבוקר (שני) חיובי לנגיף הקורונה, ומטעמו נמסר כי הוא חש בטוב וימשיך את סדר יומו כמתוכנן מביתו. גם המפכ"ל קובי שבתאי נמצא חיובי לנגיף, וכזכור במהלך הלילה נפגשו השניים עם שאר ראשי מערכת הביטחון בהערכת מצב בעקבות פיגוע הירי בחדרה.

בנט אמור לצאת בהמשך השבוע לביקור בהודו, ואם הוא לא ייצא שלילי לקורונה ביום הרביעי והחמישי לאחר שנמצא מאומת - זה עלול להביא לביטול הביקור. הבוקר יקיים ראש הממשלה הערכת מצב בעקבות הפיגוע, בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה וגורמים נוספים.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר את נתוני התחלואה ברחבי הארץ, ומהם עולה כי 15,596 בני אדם נמצאו אתמול חיוביים לנגיף הקורונה, המהווים 22.08% מתוך יותר מ-70 אלף בדיקות שנערכו. מדובר במספר המאומתים הרב ביותר מזה חמישה שבועות, אך מקדם ההדבקה נמצא דווקא בירידה, לאחר שטיפס בשבוע האחרון, והוא עומד כעת על 1.28.

מספר החולים הקשים ממשיך לרדת, והוא עומד כעת על 290 בני אדם שמאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, מתוכם 135 במצב קריטי ו-114 מונשמים. מספר הנפטרים בישראל כתוצאה מסיבוכי המחלה עומד על 10,485 מאז פרצה המגפה לפני שנתיים.