זעזוע בת"א: פעוטות נמצאו משוטטים על כביש סמוך לגן הילדים

המקרה שאירע אתמול הסתיים ללא נפגעים, לאחר שעוברת אורח מצאה את הפעוטות, בני שנה וחצי, והחזירה אותם לגן. המנהלות הזמינו צוותי אבטחה ומיגון ואמרו לחדשות 13: "לוקחות אחריות מלאה, מבינות את התחושות של ההורים". לפנות בוקר בחיפה נמצאה פעוטה משוטטת מחוץ לביתה, המשטרה איתרה את המשפחה והיא הוחזרה להוריה

גן ילדים (אילוסטרציה)
גן ילדים (אילוסטרציה) | צילום: חדשות 13

שני פעוטות בני שנה וחצי נמצאו אתמול (חמישי) בשעות הצהריים, כשהם מטיילים על כביש בצפון תל אביב מחוץ לגן שבו אמורים היו להיות. עוברת אורח שמצאה אותם החזירה אותם לגן. לאחר בדיקה, התברר ששני הפעוטות, אחת מהם היא בתה של מנהלת הגן, שיחקו בחצר ואז יצאו מהשער שנותר פתוח על ידי עובדת בגן שיצאה לזרוק את הזבל ושכחה לסגור אותו עם שובה.

המקרה עורר סערה בקרב הורי הגן ומיד עם הגילוי הזמינו מנהלות הגן צוותי אבטחה ומיגון על מנת לוודא שהמקרה לא יחזור על עצמו. בשיחה עם חדשות 13 אמרו מנהלות הגן: "אתמול בלילה לא עצמנו עין, המקרה הזה היה יכול להיגמר לגמרי אחרת ואנחנו לוקחות אחריות מלאה על מה שקרה ומבינות את התחושות של ההורים. שמחנו לראות שכל הילדים הגיעו היום לגן. זה לא מובן מאליו".

המקרה פורסם בכמה קבוצות הורים בפייסבוק ועורר סערה וביקורת, אך לצד זאת זכה לתגובות לתגובות תמיכה מצד כמה מהורי הגן, שאמרו שמדובר בגן מצוין ובגננות מסורות.

גן ילדים סגור, אילוסטרציה
גן ילדים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

בתוך כך, למיון ילדים בבבית החולים רמב"ם בחיפההובאה לפנות בוקר פעוטה בת שנה וחצי שנמצאה משוטטת מחוץ לביתה באיזור דרך יד לבנים בעיר. הפעוטה נבדקה ונמצא שהיא במצב טוב. לאחר זמן קצר, המשטרה איתרה את משפחתה והיא הוחזרה להוריה.