ליברמן לא נסוג בקרב על שכר המורים: "להפסיק עם הפופוליזם"

בפוסט שפרסם תוקף שר האוצר ומבהיר כי תקציב משרד החינוך הפך לגבוה ביותר בין המשרדים. בדבריו הוא יוצא נגד יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס: "לא שמעתי את ההאשמות האלה במשך שנות שלטון נתניהו"

זמן צפייה: 03:53

שר האוצר אביגדור ליברמן פרסם בצהריים (שישי) פוסט בנוגע למשבר במשא ומתן על שכר המורים מול מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד. בדבריו הוא תוקף את יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, שהוא גם חבר מרכז ליכוד.

"נדהמתי לשמוע את ההאשמות הקשות כלפי משרד האוצר על ידי ביבס", כתב ליברמן. "אותם האשמות לא נשמעו במשך 12 שנות נתניהו שבהן נבנו בממוצע 3,400 כיתות בשנה לעומת 4,800 כיתות בשנה האחרונה. תחת שלטונו של נתניהו לא הועלו מצידו של ביבס טענות כלפי הממשלה על כך שלא הצליחה לחתום על הסכם קיבוצי מקיף עם הסתדרות המורים מאז שהסתיים בשנת 2016".

יו''ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס
יו''ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ליברמן הבהיר גם כי "אני מציע שנפסיק עם הפוליטיזציה והפופוליזם על גבם של המורים, ההורים והילדים ונשמור על שיח ענייני בלבד. אני מקווה שיהיו בשורות טובות למען מערכת החינוך כולה כבר בתחילת שבוע הבא".

אתמול התפוצץ שוב המשא ומתן בין האוצר להסתדרות המורים כשלא הושגה התקדמות. במשרד האוצר האשימו גם את שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ואמרו כי גם יפה בן דוד הגיעה לפגישה שהייתה לדבריהם "לא עניינית".