"מרגישים אזרחים סוג ב'": ילדי קו העימות יצביעו לראשונה בבחירות
6 צעירים וצעירות מעוטף עזה ומגבול הצפון שהתבגרו במהלך כמעט 3 שנות מלחמה ונולדו לאיום רקטות תמידי, מספרים למי בכוונתם לתת את קולם לראשונה בחייהם - ולמה, למרות הכול, אין להם שום כוונה לעזוב בעתיד: "הגבולות זה מה שמחזיק את המדינה, חשוב להיות בהם"
דוריה למפל | 20.06, 21:16
זמן צפייה: 14:17


