תלמידות כיתה ה' התלוננו: מדריך בבית ספר הטריד אותנו מינית

פרסום ראשון: שלוש תלמידות בכיתה ה' בבית ספר יסודי בבאר יעקב התלוננו כי מדריך חיצוני שמעביר הפעלות בבית הספר נגע בהן באיברים אינטימיים והטריד אותן מינית. המדריך עוכב לחקירה. אחת האמהות סיפרה כי לא מדובר בפעם ראשונה: "הזהירו את הבנות שהוא אוהב להתקרב, להעמיד את הילדות על שש ולהתקרב מאחור"

אילוסטרציה תקיפה מינית עבירות מין
אילוסטרציה | צילום: Getty Images

חשד להטרדה מינית בבית ספר יסודי בבאר יעקב: 3 תלמידות בכיתה ה' התלוננו בפני ההנהלה על כך שמדריך חיצוני שמעביר להן הפעלות בבית הספר נגע בהן במקומות אינטימיים והטריד אותן מינית. כך נודע היום (שני) לאתר חדשות 13. המנהלת הזעיקה את המשטרה, שעיכבה את המדריך לחקירה.

אם לאחת הבנות שהתלוננו סיפרה: "תחושה של חוסר אמון, חוסר ביטחון, חוסר אונים. מתברר שזה לא חדש, היו ילדות שלמדו איתו שאמרו לבנות שלנו כשהן רק התחילו להגיע לפגישות איתו: שימו לב, הוא אוהב להתקרב, להעמיד את הילדות על שש ולהתקרב מאחור. אנחנו מבינות שזה נמשך כבר כמה חודשים. תחושה שאין מוגנות, הן ילדות רכות שמצולקות לכל החיים".

להורי בית הספר נשלחה הודעה שבה הם עודכנו על האירוע. "קיים חשד לכאורה שעובד התנהג בצורה שאינה מותאמת כלפי כמה בנות. האירוע נמצא בבדיקה ובטיפול כל הגורמים הרלוונטיים בהם העירייה והמשטרה. נציין ונדגיש שמוגנות התלמידים עומדת לנגד עינינו בכל עת וללא פשרות", נכתב בהודעה.