"לא צריך לקום מהכיסא כדי לאנוס"

מפכ"ל המשטרה הכריז על השקת יחידה חדשה למלחמה בעבריינות רשת ואמר: "למדנו מהמקומות המובילים בעולם, את זירה שאפשר לעשות בה כמעט כל דבר"

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך נאם היום (רביעי) בפורום פיס לחינוך והתייחס לאיומים הקיימים לילדים ובני נוער, במיוחד בכל מה שנוגע לעבריינות רשת ופדופיליה. "המשטרה תהיה בכל מקום שהנער נמצא - בפייסבוק בטוויטר בסנאפצ׳ט", אמר.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

״אם אומר את מספר הישראלים שהורידו חומר פדופילי למחשב שלהם, כולם פה יצטמררו", אמר אלשיך והתייחס לאופן בו פועלת המשטרה נגד פדופילים. "המספר הוא עם חמש ספרות, ולא בלמטה של החמש ספרות״.

''כולם יצטמררו אם אומר כמה ישראלים הורידו (רויטרס)
''כולם יצטמררו אם אומר כמה ישראלים הורידו (רויטרס)

המפכ"ל הכריז כי בשבועות הקרובים תושק יחידת מאור שמטרתה להילחם בכל מה שקשור לאלימות ועבריינות רשת, שתיקרא "יחידה 105", כמו כן יושק מוקד מיוחד לעבירות רשת שאליו ניתן לחייג באמצעות הספרות 105 או לפנות אל היחידה ברשת. "זה שיתוף פעולה עם משרדי החינוך הרווחה והמשפטים", אמר אלשיך. "למדנו מהמקומות המובילים בעולם. העבריינות עוברת לרשת - לא צריך לקום מהכיסא כדי לאנוס גם אישה וגם ילד - זאת זירה שאפשר לעשות בה כמעט כל דבר".

[brightcove_iframe video_id='20tamir_vtr2_n20170829_v1' autoplay='0' credit='' desc='רשת הפדופיליה: הופעלה סוכנת' kid='' duration='1929'']