שנה לאסון הבולען: קמפיין מימון המונים לזכרו של כליל קמחי

עמותת "אחים לסמל", שמורכבת מאוהדי מכבי ת"א, מגייסת גם השנה, זו הפעם ה-11 ברצף, אריזות מזון. השנה מתקיים האירוע לזכרו של אוהד הקבוצה, כליל קמחי, שנספה באסון הבולען בבריכה פרטית בשנה שעברה וחברי העמותה הוציאו חולצה עם ציטוט שלו: ״לרובנו יצא להתנדב לא מעט בחיים אבל במהלך הדרך, שכחנו כמה זה מעצים אותנו"

התרמות המזון של עמותת "אחים לסמל"
התרמות המזון של עמותת "אחים לסמל" | צילום: עמותת "אחים לסמל" של אוהדי מכבי תל אביב

עמותת "אחים לסמל" של אוהדי מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על קמפיין מימון המונים, בהשראתו של כליל קמחי, אוהד הקבוצה ופעיל העמותה אשר נהרג לפני שנה באסון הבולען על מנת להצליח לגייס 2,500 אריזות מזון.

קמחי היה פעיל במיוחד בעמותה, ובני משפחתו ופעילים החליטו להנציח אותו בהוספת שמו לפעילות. על החולצה של המתנדבים מופיע שמו וציטוט:"לרובנו יצא להתנדב לא מעט בחיים, אבל במהלך הדרך, שכחנו כמה זה מעצים אותנו, שכחנו כמה זה נותן לנו פרופורציה וכמה זה כיף לתת".

מתנדבי עמותת ''אחים לסמל'' במבצע אריזת המזון
מתנדבי עמותת ''אחים לסמל'' במבצע אריזת המזון | צילום: עמותת ''אחים לסמל''

מתנדבי העמותה יארזו חבילות במבצע מיוחד שייערך באצטדיון בלומפילד ב-8 בספטמבר בו ישתתפו גם שחקני הקבוצה, ולאחר גיוס הכספים יעברו מתנדבי העמותה לרכישת המוצרים, הרכבת הסלים וחלוקתם למשפחות. בשנה שעברו הצליחה לתרום העמותה כ-2,400 אריזות מזון.

הכרזה לתרומה על שמו של כליל קמחי ז''ל
הכרזה לתרומה על שמו של כליל קמחי ז''ל | צילום: עמותת ''אחים לסמל''

מוטי נוהיאן, פעיל העמותה סיפר: "אנו שמחים להוביל את פרויקט הדגל השנתי שלנו, עבור משפחות שידם אינה מושגת ועלינו עם פרויקט מימון ההמונים כדי להגיע ל-2,500 מארזי מזון. השנה המיזם מוקדש להנצחתו של כליל קמחי ז"ל, אוהד מכבי ת"א וחלק בלתי נפרד מאיתנו שבכל שנה הגיע ורק רצה לעשות טוב בעולם. הפעילות כאן היא תזכורת שגם בתקופות מורכבות יש פנים יפות לישראלים".

לאתר הקמפיין - לחצו כאן