מחאת המטפלות נמשכת: "לפקידי האוצר לא אכפת, אנחנו קורסות"

מאות מחנכות-מטפלות ממשיכות בשביתה על תנאי העבודה והשכר והקימו מאהל מחאה מול משרד האוצר. יו"ר ויצו: "דורשות משר האוצר לפתור את המשבר באופן מיידי"

זמן צפייה: 01:27

מחאת המטפלות נמשכת והיום (שלישי) הקימו המטפלות-מחנכות את "מעון ליברמן" - מאהל מחאה מול משרד האוצר בירושלים בדרישה משר האוצר ליברמן לפעול למענן. יו"ר אמונה ליאורה מינקה: "לא יכול להיות ששלושה ימים אנחנו בשביתה ולא איכפת לפקידי האוצר. המטפלות שלנו קורסות".

המחאה פרצה בעקבות דרישתן לשיפור בתנאי העבודה ובשכר והודו להורים שתומכים במאבקן: "תודה לאלפי ההורים על התמיכה והגיבוי, ימי השביתה יוחזרו לכם במלואם". יו"ר ויצו אניטה פרידמן מסרה כי "המטפלות שלנו מרוויחות שכר רעב, אנחנו דורשות משר האוצר לפתור את המשבר באופן מיידי ולתת לנו לחזור למעונות, לילדים האהובים שלנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אסלה עתיקה: תא שירותים מימי בית ראשון התגלה בירושלים

עסקאות נשק וחיסולים לאור יום: כך עלו שוב ארגוני הפשע בישראל

הירידה ממשיכה: 505 חולים קשים, מחצית מהנדבקים מתחת לגיל 18

Whatsapp Image 2021 10 05 At 1
מחאת המטפלות מול משרד האוצר | צילום: מחאת המטפלות

״שנים רבות שאנחנו נלחמות למען המטפלות שלנו ולמען הקטנטנים", הוסיפה יו"ר נעמת חגית פאר. לא רצינו להגיע לשביתה, אבל ממשלת ישראל לא נתנה לנו אפשרות אחרת. למטפלות שלנו מגיע תנאים אנושיים. תודה לאלפי ההורים על התמיכה והגיבוי, ימי השביתה יוחזרו לכם במלואם. ליברמן, אנחנו לא אויבות שלך. תרד אלינו ותשמע ממקור ראשון את זעקת במטפלות. תנו לנו לחזור לתת אהבה לקטנטנים שלנו".