מהומה בגן באשקלון: גננת הואשמה בהתעללות והתבצרה עם הילדים

למעלה מ-50 הורים הגיעו לגן על מנת לדרוש דין וחשבון, לאחר שנחשפו לכאורה להקלטות בהן נשמעת התעללות בילדים מצד הצוות. כוחות משטרה הגיעו למקום בהזמנת הגננת - שטוענת כי פחדה לצאת מהגן. אחת האימהות סיפרה: "רק כשהגיעה ניידת הוציאו את כל הילדים, היו שוטרים מכל הכיוונים"

זמן צפייה: 01:15

עימות אלים התפתח אמש (רביעי) בגן ילדים באשקלון, לאחר שמספר הורים הגיעו למקום למחות על אלימות לכאורה מצד הסייעת והגננת כלפי ילדיהם. כפי שנטען על ידי ההורים, המחאה החלה לאחר שאחת האמהות הציגה הקלטות לשאר ההורים, בהן נשמעות הסייעות כשהן צועקות על הילדים.

לאחר ששמעו את ההקלטות, ביקשו ההורים לקחת את הילדים הביתה. בעקבות זאת, כך הם טוענים, הגננת המחליפה והסייעות התבצרו עם הילדים בתוך הגן למשך 40 דקות. צוות העובדים של הגן טוען כי פחדו לצאת החוצה ולהתעמת עם ההורים הזועמים, ולכן הזעיקו את המשטרה.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306221809' autoplay='0' credit='' desc='הורים זועמים בכניסה לגן' poster='' kid='1_ltrcw2bc' duration='21']

המשטרה מדווחת כי כאשר שערי הגן נפתחו לרווחה, אחת האימהות הכתה את הגננת - ונעצרה מיד. לאחר מכן, התפתח עימות בין השוטרים למספר אימהות ששהו במקום. הגננת הגישה תלונה במשטרת אשקלון נגד האם שלטענתה תקפה אותה, והאימהות הגישו תלונה נגד הגננת בטענה כי זו התעללה בילדיהם.

אחת האימהות סיפרה על המקרה: "הגענו לגן בשעה 14 בערך. כולנו - למעלה מ-50 הורים - התכנסנו כדי לשמוע את ההקלטות. במשך 40 דקות צלצלנו בפעמון כדי שיוציאו את הילדים מהגן, ולא פתחו לנו את הדלת. רק כשהגיעה ניידת הוציאו את כל הילדים. היו שוטרים מכל הכיוונים".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306221810' autoplay='0' credit='' desc='עימותים עם צוות הגן' poster='' kid='1_ho9xq519' duration='11']

שני כהן, מנהלת סיירת מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך באשקלון: "אנחנו מלווים את ההורים מהרגע שהגיעו אלינו הקלטות מהגן. מדובר בסיטואציה שיכלה להמנע לפני שבועיים, אם היו מצלמות במעגל סגור וכך ההורים היו יכולים לדעת מה קרה לבן שלהם שפרק את הכתף בגן. מאחר ולא היתה מצלמה ובמשך שבועיים אף אחד בפיקוח לא עשה דבר לאחר פניות ההורים, הם הכניסו מקליט וגילו את מה שידעו בליבם. באיזה עולם אנחנו נמצאים שצוות הגן לוקח פעוטות כבני ערובה במשך 40 דקות ולא נענה לתחינות ההורים?".