ארגון המורים עתר לבג"ץ: לחייב תלמידים בתו ירוק

יו"ר ארגון המורים רן ארז מימש את איומו, כפי שפורסם בחדשות 13, ועתר לבג"ץ בדרישה שגם תלמידים יחויבו להציג תו ירוק בכניסה לבית הספר

יו"ר ארגון המורים רן ארז

מימש את האיום: כפי שפורסם בחדשות 13, יו"ר ארגון המורים רן ארז עתר היום (חמישי) לבג"ץ בדרישה לחייב תלמידים להציג תו ירוק כתנאי לכניסתם לבית הספר, כפי שהבטיח לעשות במידה והמדינה לא תחייב את התלמידים בעצמה.

"כדי שכיתה תהיה באמת בטוחה וכדי לשמור על בריאותם של התלמידים והמורים, חובה להחיל את התו הירוק על כלל הבאים לשערי המוסד החינוכי", נכתב בפנייה של ארגון המורים לבג"ץ.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט, תלמד לשתוק

מדליה תשיעית לישראל: איאד שלבי ועמי דדאון זכו בזהב

ארגון המורים עתר לבג"ץ: לחייב תלמידים בתו ירוק

ביום ראשון פורסם בחדשות 13 כי בכוונתו של ארז להוציא הודעה לכל המורים והמנהלים בבתי הספר העל-יסודיים לפיה תלמידים שאינם מחוסנים, שלא יגיעו עם בדיקה שלילית מ-24 השעות האחרונות לא יורשו להיכנס לבתי הספר.

לסביבתו אמר ארז היום כי ינחה את המנהלים שלא להכניס לבתי הספר תלמידים שלא התחסנו, החלימו או נבדקו לקורונה. "לא יכול להיות שמורים יחויבו בבדיקה או תו ירוק ותלמידים לא". בכך הוא התייחס לכל בתי הספר העל יסודיים שבהם כ-900 אלף תלמידים.

הצעד שארז נקט נובע מהחלטת קבינט הקורונה, שלפיה התלמידים שאינם מחוסנים אינם מחויבים בבדיקה ובדיקות האנטיגן שחולקו באופן חד פעמי לפני ה-1 בספטמבר הן בגדר רשות ולא חובה לתלמידים עד גיל 16.