בעקבות ההסלמה: מחיפה צפונה - לימודים לא יתקיימו בבתי הספר

אחרי הרחבת טווח הירי של חיזבאללה, משרד החינוך עדכן כי לא יתקיימו לימודים בבתי הספר מחיפה צפונה, והרשויות הונחו לעבור ללמידה למידה מקוונת, כמו כן, ההסעות, טיולים ופעילות בלתי פורמאלית בוטלו. הלימודים בשאר הארץ יתקיימו כרגיל

זמן צפייה: 02:44

בעקבות המתיחות והמצב הביטחוני, שהתבטא הלילה והבוקר בהרחבת טווח הירי של חיזבאללה, משרד החינוך עדכן הבוקר (ראשון) כי לא יתקיימו הלימודים בבתי הספר מחיפה צפונה, אך הלימודים בשאר הארץ יתקיימו כרגיל. הרשויות הונחו לעבור ללמידה למידה מקוונת, כמו כן, ההסעות, טיולים ופעילות בלתי פורמאלית בוטלו.

שר החינוך יואב קיש כתב בחשבון הטוויטר: "הבוקר לאחר החמרת מדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף: מקו חיפה וצפונה הלימודים היום יהיו במודל למידה מרחוק בלבד. קו חיפה וצפונה ללא למידה פיזית. שאר הארץ לימודים כרגיל".

הנחיות פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף | צילום: פיקוד העורף

משרד החינוך עדכן כי אלה הרשויות שבהם לא יתקיימו הלימודים היום: קו העימות, גולן צפון, גולן דרום, גולן דרום- יישובי מוא"ז עמק הירדן, גליל עליון, מרכז הגליל, גליל תחתון, המפרץ, העמקים. ממשרד החינוך נמסר כי במהלך היום יתקיימו הערכות מצב שוטפות והציבור יעודכן בכל שינוי במידת הצורך.

יירוטים באזור הצפון
יירוטים באזור הצפון

מוקד הסיוע הרגשי 6552* שלוחה 5 יתוגבר ממחר בבוקר ביועצות של השירות הפסיכולוגי ייעוצי ויחל לתת מענה החל מ 7:00 – הציבור מוזמן לפנות ולהסתייע בשירות. כתובת מייל לפניות לסיוע רגשי לתלמידים והורים כבדי שמיעה וחירשים Sherut@education.gov.il.