"יהיה כיף בשיעורים": ילדי כיתה ב' עם טיפים לתלמידים החדשים

לקראת פתיחת שנת הלימודים, צוות חדשות 13 הפגיש בין הילדים שעולים לכיתה א', לאלו הבוגרים יותר. הצעירים לא הסתירו את ההתרגשות, וגם את החששות: "מדאיג אותי שלא אסתדר ולא יהיו לי חברים"

זמן צפייה: 07:59

ביום שלישי הקרוב תפתח שנת הלימודים. כמיטב המסורת, עם קורונה או בלעדיה, אי אפשר להתחרות בהתרגשות של ילדי הגן שעולים לכיתה א'. ילדי כיתה ב', הבוגרים יותר, נתנו לתלמידי בתי הספר החדשים כמה טיפים. "ההפסקות אומנם קצרות, אבל יהיה להם כיף בשיעורים", אמר יהלי טנא מרמת גן, שעולה לכיתה ב'.

לדברי יהב קניגסברג מתל אביב, שעולה לכיתה א', "מדאיג אותי אם אף אחד בכלל לא יראה אותי, לא יכיר אותי או משהו". עלמה פוקס זריהן סיפרה שהיא מרגישה דומה, ואמרה כי "אותי מדאיג שאני לא אסתדר ולא יהיו לי חברים שירצו לשחק איתי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התלמידים שחוששים מלמידה מקוונת: "בלי חברים – החיים עצובים"

מי תגן עליכם יותר – מסכה ב-20 אגורות או בחמישה שקלים?

איך הצליח בן 13 מישראל להפוך לכוכב טיקטוק בזכות פירצה שגילה?

ילדי כיתה א' וילדי כיתה ב'
ילדי כיתה א' וילדי כיתה ב' | צילום: חדשות 13

"לאמא שלי היה הרבה זמן פנוי, אז היא כל הזמן או עשתה איתי החלקה על הקרח, או לקחה אותי לחנות הצעצועים או קנתה לי גלידה", סיפרה עלמה גפן מצורן, שעולה לכיתה ב', על החוויות מהחופש הגדול. "כל הזמן פעילות אחרת, חדשה וכיפית".

למי ששכח - המחנאות היא לא רק עניין פוליטי של גדולים. "הקמתי חבורה משלי", אמר לביא יעלי מנשר, שעולה לכיתה ב'. "קראנו לחבורה 'חבורת הנינג'ות' כי כולנו יודעים קראטה. החבורה הנגדית שרוצה לשלוט על הכיתה היא 'חבורת המכסחים'".