מילדה דחויה - לכוכבת עולה: זוהר מידן כובשת את המסך

כשהייתה ילדה בעלת עודף משקל היא סבלה מהקנטות, שגרמו לה לוותר על אירועים חברתיים וטיולים שנתיים. כעת, עם סרט חדש בכיכובה שמשודר ב-HBO, היא משאירה את העבר מאחור. "לומדת להרגיש אהבה"

זמן צפייה: 09:05

זוהר מידן היא שחקנית בת 31, שבימים אלו מככבת בסרט הישראלי "ביום שאחרי לכתי" המשודר ב-HBO העולמי. האישה שמתפוצצת בכישרון רב על המסך, סבלה בילדותה מבריונות רק משום שהייתה בעלת משקל יתר. "הייתה נקודה בחיים שלי שרציתי לשרוף את כל תמונות הילדות שלי", סיפרה מידן. "כשהייתי ילדה, לא הלכתי לים או לבריכה, ואפילו לא יצאתי לטיולים שנתיים כי פחדתי להתנשף מדי בעלייה. לא עשיתי דברים שילדים עושים".

והכול התחיל בגלל ילד אחד, ש"תפס טרמפ", לדבריה, והחל להקניט אותה מול שאר הילדים. "הוא הראשון שקרא לי שמנה. זה נורא הצחיק את כולם אז הוא חזר על זה שוב ושוב. זה הפך אותו למגניב, מצחיק ובעל כוח, כך שלא רק שהוא המשיך - אלא שהצטרפו אליו עוד ילדים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ראש מערך הסייבר: "המתקפה הייתה עלולה להוביל לאסון"

סין העבירה את "חוק הביטחון": האוטונומיה של הונג קונג בסכנה?

מהומות בארה"ב בעקבות הרג העצור: עסקים נבזזו – גבר נורה למוות

זוהר מידן
זוהר מידן | צילום: חדשות 13

מאז אותו ילד שסימן אותה ובמשך כמעט עשור, זו הייתה מציאות חייה - הילדה הדחויה. זה, תגלה בהמשך, יעזור לה באודישנים לסרט, שבו היא מצולמת לצד מנשה נוי. ב"יום שאחרי לכתי" היא מגלמת את רוני בת ה-17, נוי משחק את אביה, וכל אחד מהם מביא את המטען שלו מהבית למערכת היחסים שבין אב לבתו בגיל ההתבגרות. "היה לי מאוד קל להתחבר למתבגרת הזאת, קשה לה עד לכדי מחשבות על פגיעה עצמית".

לרוב, מידן מככבת על במות התיאטרון, אולם כעת זהו תפקידה הראשון בסרט - והיא עדיין לא מאמינה שזה קורה לה. הילדה הדחויה שהפכה לשחקנית הכי חשופה שאפשר, ובמידה מסוימת צמחה מתוך הכאב. מהתקופה ההיא נשארה רק צלקת שאולי דוהה - אבל היא תמיד שם. "כבר שנים שאני מקבלת אהבה אבל רק היום אני לומדת להבין ולהרגיש אותה באמת, ואולי זו התשובה שלי", סיכמה.