"ואני מאמין בעצמי": יובל המבולבל מדבר על השנה הקשה בחייו

לאחר שהורשע בשישה מקרים של החזקת סם מסוג קוקאין ולקראת הכרעת גזר הדין, כוכב הילדים מקווה לפתוח דף חדש ולזכות שוב באמון הקהל שלו. "אני לא מצדיק את שעשיתי, אבל לא פגעתי באף אחד"

זמן צפייה: 14:05

ביום ראשון יוכרע בבית המשפט גזר דינו של יובל שם טוב, יובל המבולבל, לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בשישה מקרים של החזקת סם מסוג קוקאין לצריכה עצמית. כוכב הילדים מבקש עכשיו שוב את אמון ההורים לקראת הצגת חנוכה חדשה, ובינתיים הוא גם מרצה על סיפור חייו. אחרי ההתרסקות, אחרי ההשפלה, הוא יכול להתנחם בילדים שמחכים. עבור הקהל שלו, לא קרה בעצם שום דבר. שם-טוב נותר אותו כוכב אהוב, אותו יובל המבולבל. נראה שגם אצל ההורים פרשת הסמים שלו לפני שנה לא השאירה טינה.

אבל שם-טוב לא לוקח שום דבר כמובן מאליו: "אני עדיין מחכה שיכירו אותי ויאהבו אותי. למרות שזה כבר קרה, אני שם. אני מתפלא שקונים כרטיסים ומשלמים כסף כדי לבוא לראות אותי. עכשיו אחרי מה שקרה אני עוד יותר מתפלא. היו ימים שכבר התחלתי לחשוב על אלטרנטיבה אחרת. התחלתי לבנות את עצמי מחדש, הריק הזה התמלא מחדש בדרך יותר נכונה". אבל ניכר שדווקא יובל, עם השיקום, עם אמירות "אני כבר אחרי", נותר עדיין שם. "להתמודד עם דבר כזה, עם ללכת ברחוב ושאנשים מצביעים, להתמודד עם הטעות שעשיתי, ואני יודע שזו הייתה טעות. בתקשורת ובעיתונות דיברו עלי כאילו אני לא נמצא פה. הרגשתי מת".

לכתבות נוספות בנושא >> 

"משאלה קטנה": המפגש בין חולת הלוקמיה בת ה-4 ליובל המבולבל

"יובל המבולבל" הורשע במסגרת הסדר טיעון ב-6 מקרים של החזקת סם

"מכר לו סם מסוכן": כתב אישום נגד הסוחר של "יובל המבולבל"

יובל המבולבל ויהב
יובל המבולבל ויהב | צילום: חדשות 13

את היום שבו התהפך עליו עולמו הוא משחזר עכשיו, אחרי שנה: "אחרי הפרשה, ביום עצמו שהכל התפוצץ, הייתה לי הופעה במעלה אדומים. ואני חצוי כי אני אמור לעלות על הבמה ולשמח, אבל הבפנים הוא עצוב ורקוב. זו הייתה ההופעה הכי קשה שהייתה לי בחיים. כמעט איבדתי הכל. אני אחד שעושה סמים והולך לכל מיני מסיבות? זה לא אני. היה יום אחד שתפסתי את עצמי ואמרתי לעצמי: 'מה אתה עושה דביל? מה אתה עושה?'. במשך הרבה שנים הייתי במרדף אחרי משהו שאי אפשר להשיג אותו. אותו ילד דחוי שלא הזמינו אותו למסיבות כיתה, מחפש היום שיזמינו אותי להשקות. אני מפורסם ואוהבים אותי אבל זה לא מכסה. זה לא מפצה על אותו ילד".

השנה שם-טוב התחיל לדבר גם ההורים, המבוגרים, בגלוי לב מספר על הבחירה שלו בסמים. כמו אחרים בשעת משבר, גם שם טוב קיבל השנה שיעור במי הם חברים: "באותו יום של הפרשה, מנכ"ל קלאב-הוטל אילת התקשר ואמר שהוא רוצה להזמין עכשיו 10 הופעות. והיו גם כאלה שביטלו את ההופעה. בשורה התחתונה אני לא מצדיק את מה שעשיתי, אבל לא פגעתי באף אחד. בחרתי בדרך לא נכונה, אבל זו הייתה הדרך האישית שלי". הסרטון מתוך "החיים הסודיים של בני ה-4" שהפך ויראלי ממחיש כמה גדולה ההשפעה של דמותו של שם-טוב על הילדים, הוא מספר על כמה הטקסט עזר ליהב להתמודד עם הבדידות בגן. שם-טוב הלך להיפגש עם יהב, ולפני המפגש ציין כי "זה מאוד מרגש, זו פעם ראשונה שאני רואה עד כמה השיר שלי עושה טוב לילדים".