לא רק פעם בשנה: להקת חיקויי האירוויזיון העסוקה ביותר בארץ

מיקי ישראלי עובדת ביום-יום בתפקידי פיקוח במשרד החינוך, השבוע היא לקחה חופשה מיוחדת כדי לעמוד בלו"ז הצפוף. "כל ראשון בלילה אנו מופיעים עד 2:00. אחר כך אני חוזרת לחיפה והולכת לעבוד"

זמן צפייה: 11:22

מיקי ישראלי וחבריה בלהקת "יורופאלש" מבצעים כבר 20 שנה חיקויים ושחזורים חובבניים של שירי אירוויזיון. המשיכה שלה לנושא החלה יום אחד בשנת 2002 כשהייתה בביקור בתל אביב וחיפשה מקום בילוי. כחובבת אירוויזיון היא הגיעה למועדון שהקדיש ערב מיוחד לשירי התחרות, שם רקדה על הבמה להקת חובבנים שביצעה את התנועות של כל שיר.

ביום-יום ישראלי עוסקת בחינוך. היא התחילה את הקריירה שלה כמורה והמשיכה בתפקידי פיקוח שונים במחוז חיפה של משרד החינוך. "אני מביאה את אותה תשוקה לעבודה בבוקר כשאני עובדת עם בני נוער וכשאני עובדת עם תלמידים ואת אותה תשוקה לאירוויזיון אני מביאה גם לבמה", אמרה ישראלי.

הלהקה ''יורופלאש'' בחזרות
הלהקה ''יורופלאש'' בחזרות | צילום: החדשות 13

"את ראשון בלילה אני מקדישה לעניין הזה באופן קבוע", אמרה ישראלי. "אנחנו נפגשים בערך שעתיים לפני ואז אנחנו הולכים ל"לימה לימה" עד 2:00 לפנות בוקר, משהו כזה. אחר כך חוזרת לחיפה, ישנה מעט והולכת לעבודה".

במהלך השבוע האחרון, ישראלי לקחה חופשה מיוחדת מתפקידה במשרד החינוך לטובת האירועים הרבים אליהם מוזמנת "יורופלאש". ביחד עם שאר חברי הלהקה, היא עובדת ללא הפסקה במהלך התקופה הזו - החל מהופעות וחזרות ועד לראיונות בתקשורת.