כשציפי פגשה את מיקי: כוכבות הילדים במופע חדש לפסח

ציפי שביט ומיכל מוכתר מאחדות כוחות בהצגה שלוקחת את הקהל הצעיר לקרקס. "ילדים הם הקהל הכי אמיתי, הם לא מוחאים כפיים כי צריך למחוא כפיים, כשהם מתרגשים הם מתרגשים באמת"

זמן צפייה: 07:42

ציפי שביט, שנחשבת לאחת מכוכבות הילדים הגדולות שנראו כאן, ומיכל מוכתר ("מיקי") שמשגעת בשנים האחרונות את הדור הצעיר, מאחדות כוחות במופע חדש לפסח "ציפי ומיקי בקרקס". בתוך מגוון הצגות הילדים שמציף את האולמות בכל חג קשה לחדש, אך ציפי ומיקי איחדו שירים ישנים וחדשים באריזה קרקסית ומשמחת.

בניגוד לקרקסים של פעם, לא יהיו בקרקס של ציפי ומיקי בעלי חיים ממניעים הומניטריים, ובמקרה של שביט – גם מטעמי היגיינה. "כילדה הלכתי לקרקס מדראנו. גרתי בקיבוץ נווה ים ופעם בשנה לקחו אותנו לקרקס", היא נזכרת. "רצינו לתפוס את השורה הראשונה, ושמתי רגליים על הבמה. אז עבר מופע פילים – אבא, אמא וילד פיל. הם עוברים והולכים והקהל מריע. ופתאום הפיל הקטן נעמד, מרים את הרגל ומתחיל לעשות לי פיפי על הנעל. זה הרגע שבו אמרתי 'זהו. זה המקצוע בשבילי'".

ציפי שביט ומיכל מוכתר
ציפי שביט ומיכל מוכתר | צילום: חדשות 13

למרות כל השינויים הטכנולוגיים והשפע הגירויים שמציפים את הילדים של היום, יש דברים שלא משתנים. "הם הכי אמיתיים, אני מקבלת מהם את האהבה הכי אמיתית", סיפרה מוכתר. "אני רואה אותם קוראים לציפי שתעלה לבמה, אני רואה איך הם קוראים למיקי. הם לא מוחאים כפיים כי צריך למחוא כפיים, כשהם מתרגשים הם מתרגשים באמת".