פיי וטיה: צמד הדוגמניות שמתכננות לכבוש את "המרוץ למיליון"

הן בנות 23, דוגמניות, נשים שחורות שנולדו בישראל - והזוג עם הכי הרבה גרוב בתוכנית. העונה עוד לא עלתה, אך ילדות קטנות כבר רוצות להיות הן: "אנחנו מקנות מוטיבציה לדור הצעיר"

זמן צפייה: 14:37

פיי וטיה הן הזוג, ללא ספק, עם הכי הרבה גרוב ב"מרוץ למיליון" – שתיהן דוגמניות, בנות 23 ושתיהן נשים שחורות. העונה עדיין לא התחילה, אבל כבר אפשר להתאהב בהן. יש ביניהן כימיה טובה, זורמת, כנה ועמוקה, אך הרקע שלהן מאוד שונה.

פיי נולדה בישראל לאבא ואמא מקונגו שהכירו בארץ, וגדלה באזור התחנה המרכזית בדרום תל אביב. "בשבילי זה בית, אני מכירה את המקום הזה כמו כף היד שלי", סיפרה. עם זאת, "אני סוחבת מסע ארוך. עברנו פה תלאות, ועוני היה גם חלק מהסיפור. אם זה אוכל או ביגוד. ההורים שלי עשו כמיטב יכולתם לדאוג שיהיה לי הכול".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"50 זה ה-30 החדש": החברות הכי טובות שיוזנקו ל"מרוץ למיליון"

הפרמדיק שהציל את חיי הצעירה ממוות - הפתיע אותה מתחת לחופה

מרד החופש הגדול: הסבים והסבתות שמסרבים לשמור על הנכדים בקיץ

Espmjg
פיי וטיה, מתמודדות במרוץ למיליון | צילום: חדשות 13

כשפיי הייתה בת 12, אביה קיבל החלטה אולי הכי משמעותית בחייה עד כה – להעביר אותה לתיכון "אליאנס". "אבא שלי לא היה מוכן שאני אלמד בבית ספר אחר. הוא רצה להוציא אותי מהשכונה וחשב שזה יביא לי מזל חדש".

הסיפור של טיה שונה לחלוטין. היא החלה קריירה דוגמנות בגיל 16 ועשתה קמפיינים לרשתות כמו "קסטרו", "רנואר", "גלוברי" ועוד. אבא שלה רוסי רומני, ואמא שלה מניגריה.

הדוגמנות הציעה לשתיהן כנערות חוויית הצלחה ויציאה מהפריפריה. והיום, ילדות קטנות רוצות להיות כמוהן, וכל זה עוד לפני שהחל "המרוץ למיליון". "עצם העובדה שהדור הצעיר רואה אותנו שאנחנו עובדות, אנחנו מקנות להם מוטיבציה ואת ההרגשה שהם כן יכולים לעשות משהו מעבר למה שהם רואים בסביבה", אמרה טיה.