"לעולם אל תתביישו לנסות": טיילור סוויפט קיבלה תואר ד"ר לשם כבוד מאונ' ניו יורק

הזמרת והיוצרת האמריקנית, שהחלה את הקריירה שלה בגיל 15, היא האישה היחידה שזכתה בשלושה פרסי גראמי באותה קטגוריה, וכעת היא יכולה להתגאות לראשונה בתואר אקדמי - לו זכתה על פועלה בתחום האמנות. "מעולם לא זכיתי לחוויה רגילה בקולג', את תקופת ביה"ס סיימתי בהכנת שיעורים על רצפת הטרמינלים בשדות תעופה"

טיילור סוויפט מקבלת דוקטורט
טיילור סוויפט מקבלת דוקטורט | צילום: רויטרס

לטיילור סוויפט יש לא מעט פרסי גראמי על מדף הספרים, ועכשיו היא גם נושאת בתואר המרשים של "דוקטור", אותו קיבלה כוכבת העל אתמול (רביעי) כאות כבוד לאומנות באוניברסיטת ניו יורק שבארצות הברית.

בעודה מפריחה נשיקות לאוויר והקהל במקום שואג לעברה, זמרת הפופ האמריקנית צעדה לעבר הבמה באצטדיון יאנקי, לבושה בחלוק החדש שהוענק לה, ואף התבדחה מול אלפי בוגרי התואר, ששהו במקום: "אני בטוחה ב-90% שהסיבה העיקרית שאני כאן היא שיש לי שיר בשם 22".

טיילור סוויפט מקבלת דוקטורט
טיילור סוויפט מקבלת דוקטורט | צילום: רויטרס

בנוסף, אמרה סוויפט בנאום הפתיחה שלה: "מעולם לא זכיתי לחוויה רגילה של קולג', הלכתי לתיכון ציבורי עד לכיתה י' ואז סיימתי את השכלתי בבית ספר ביתי, על רצפת הטרמינלים של נמל התעופה".

סוויפט שיתפה עצות עם בוגרי האוניברסיטה לשנת 2022, והודתה: "אני בשום אופן לא מרגישה כשירה להגיד לכם מה לעשות. עבדתם ונאבקתם והקרבתם ולמדתם וחלמתם את הדרך שלכם לכאן עד היום. אני לא אגיד לכם מה לעשות כי אף אחד לא אוהב את זה. אבל לעולם אל תתביישו לנסות".

טיילור סוויפט מקבלת דוקטורט
טיילור סוויפט מקבלת דוקטורט | צילום: רויטרס

סוויפט סיכמה את נאומה ואמרה לבוגרים שטעויות הן בלתי נמנעות, אבל לדבריה, "כשדברים קשים יקרו לנו, נתאושש, נלמד מזה, נהיה יותר עמידים בגלל זה. כל עוד יתמזל מזלנו לנשום - ננשום פנימה, ננשום דרך, ננשום עמוק וננשום החוצה - אני רופאה עכשיו אז אני יודעת איך הנשימה עובדת", התלוצצה.

הזמרת, היוצרת, המפיקה והבמאית סיפרה שהחלה את הקריירה המוזיקלית שלה בגיל 15, כשסיירה בין תחנות רדיו שונות ברחבי המדינה. היא המשיכה ומכרה יותר מ-100 מיליון אלבומים, ואף זכתה בתואר אלבום השנה בטקס הגראמי של שנת 2021, על אלבומה "פולקור", מה שהפך אותה לאישה הראשונה שזכתה בקטגוריה שלוש פעמים. הזכיות הקודמות שלה הגיעו ב-2010 עבור "Fearless" וב-2016 עבור "1989".