סולן אירוסמית' נכנס למוסד גמילה: הלהקה ביטלה את סיבוב ההופעות

סטיבן טיילר בן ה-74 מתמודד עם התמכרות לסמים במשך שנים, ולאחר שכבר נגמל בעבר הוא עבר ניתוח ברגלו שחייב טיפול תרופתי לכאבים, מה שחייב אותו להיכנס שוב למוסד גמילה. בהצהרת הלהקה נמסר: "טיילר נכנס מרצונו לתוכנית טיפול, כדי להתרכז בבריאותו ובהחלמה שלו"

סולן אירוסמית' סטיבן טיילר
סולן אירוסמית' סטיבן טיילר | צילום: רויטרס

להקת הרוק האמריקנית אירוסמית' הודיעה אמש (שלישי) על ביטול סיבוב ההופעות שתוכנן לחודשים יוני ויולי, לאחר שסולן ההרכב סטיבן טיילר נכנס מרצונו שוב למוסד גמילה. בהצהרה שפרסמה הלהקה נכתב כי טיילר התמודד עם בעיית ההתמכרות שלו במשך שנים, אך חזר להשתמש בסמים בעקבות ניתוח ברגלו שחייב טיפול תרופתי לכאבים.

"טיילר נכנס מרצונו לתוכנית טיפול, כדי להתרכז בבריאותו ובהחלמה שלו", נמסר בהצהרה, "אנחנו באמת מצטערים להודיע ​​למעריצים ולחברים שלנו שאנחנו חייבים לבטל את ההופעות שלנו בלאס וגאס בזמן שהוא מתמקד ברווחתו".

"אנחנו הרוסים מכך שהפרענו לכל כך הרבה מכם, במיוחד המעריצים הנאמנים ביותר שלנו שלעתים קרובות נוסעים למרחקים גדולים כדי לחוות את ההופעות שלנו", הוסיפו, וציינו כי מעריצים שקנו כרטיסים להופעות יקבלו החזר כספי.

סולן אירוסמית' סטיבן טיילר
סולן אירוסמית' סטיבן טיילר | צילום: רויטרס

טיילר בן ה-74 הקים את אירוסמית' בשנות ה-70, וההצלחה הגדולה של הלהקה נמשכת עד ימינו. בשנת 1996 נגמל מהתמכרות לסמים יחד עם כל חברי הלהקה, ולאורך השנים הוא חשף את התמודדותו ארוכת השנים סביב ההתמכרות לסמים. את אלבומה האחרון עד כה הוציאה אירוסמית' בשנת 2012.