סטטיק ובן אל מפרקים את הצמד: "נתראה בגלגול החדש"

לאחר הסערות המתוקשרות, האחרונה שבהן ההקלטה שפורסמה במסגרת הסכסוך בין תבורי לאם בנו אורטל עמר, צמד הזמרים המפורסם החליט לצעוד בדרך חדשה - בנפרד. "החלטנו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו"

זמן צפייה: 03:40

על רקע רצף הסערות המתוקשרות סביב סטטיק ובן אל תבורי, ובמרכזן הפרשה שפרצה סביב יחסיהם של תבורי ואם בנו אורטל עמר - צמד הזמרים המפורסם הודיעו היום (חמישי) בחשבון האינסטגרם שלהם כי הם מתפצלים: "החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו".

בפוסט שפרסם הצמד נכתב: "הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן-אל שינה לנו לגמרי את החיים, משני ילדים עם חלום - להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחו"ל, ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם, והכל בזכותכם".

סטטיק ובן אל
צילום: יחצ

"ההחלטה הזו לא הייתה קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני ונפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרוייקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוזיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני 7 שנים".

עוד נכתב: "כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחוייבות אחרת תקויים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אתכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו".

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

אורטל עמר ובן אל תבורי
אורטל עמר ובן אל תבורי

כזכור, בשבוע שעבר נחשפו ב"ישראל היום" הקלטות שבהן נשמע בן אל תבורי מקלל את בת זוגו לשעבר, ומטיח בה כי אינו מעוניין לראות את בנו לעולם, אורטל הגיבה אתמול לראשונה בחשבון האינסטגרם שלה וחשפה, לטענתה, ארבע שנים של התעללות ריגשית וכלכלית: "לא אני הוצאתי את ההודעות המזעזעות האלה". תבורי הגיב לדבריה: "למה את לא מפרסמת את ההודעות שרציתי להתאבד? יש לך גם כאלה המון".

סטטיק ובן אל שיתפו פעולה לראשונה בשנת 2015, בשיר "דובי גל" של הראפר רון נשר. באותה עת הם חברו למפיק המוזיקלי ירדן ("ג'ורדי") פלג, והסינגל המשותף הראשון שלהם, "ברבי", יצא לקראת סוף אותה שנה. בהמשך הם הוציאו יחד להיטים רבים, ובשנת 2018 החתים אותם איש העסקים הישראלי-אמריקני חיים סבן בחברת ההקלטות קפיטול רקורדס.