לאחר ההצלחה בנטפליקס: חברת ההפקות של יוצרי "פאודה" נמכרה בכ-50 מיליון דולר

חברת ההפקות של הצמד ליאור רז ואבי יששכרוף, שממנה יצאה לאחרונה הסדרה "Hit and Run" וזכתה להצלחה רבה בנטפליקס, נמכרה לחברה אמריקנית בעסקה שמוערכת בעשרות מיליוני דולרים

זמן צפייה: 02:14

חברת ההפקות הישראלית בבעלותם של ליאור רז ואבי יששכרוף נמכרה לחברה בינלאומית בשווי של כ-50 מיליון דולר - כך הוכרז היום (שלישי) באופן רשמי. דיווחים על הרכישה הופצו בארצות הברית לאחרונה והיא מוערכת בשווי 50 מיליון דולר.

חברת ההפקות "Faraway Road Productions" זכתה לחשיפה בינלאומית ראשונה עם צאת הסדרה "פאודה" - שהופצה בנטפליקס וקנתה מיליוני צופים בעולם. לאחרונה הפיקו רז ויששכרוף גם את "Hit and Run" שזכתה להצלחה רבה והגיעה לצמרת רשימות הצפייה במדינות רבות. כעת, הפרוייקטים העתידיים של הצמד יהיו כחלק מהעסקה, המעוררת עניין רב בשוק התוכן העולמי.

החברה הרוכשת, "קנדל מדיה", היא חברה שהעומדים בראשה הם בכירים לשעבר בחברת דיסני והיא עומדת מאחורי הרכישות המדוברות ביותר בהוליווד לאחרונה, ביניהן, רכישת חברת ההקות של ריס ווית'רספון. המימון שלה מגיע מקרן השקעות בשם בלאקסטון.

מנהלי חברת "קנדל מדיה" קווין מאייר וטום סטאגס אמרו לאחר ההודעה כי "ליאור ואבי הם מספרי סיפורים ברמה עולמית שמפיקים תוכן מלהיב שנוגע בקהל מתרבויות ומשפות שונות. אנחנו מתרגשים לעבוד איתם.

רז ויששכרוף מסרו: "חברת 'Faraway Road Productions' הוקמה כדי להביא תוכן אותנטי ובינלאומי לקהלים בעולם. שיתוף הפעולה עם קווין וטום והיוצים של חברה 'קנדל' מאפשר לנו להאיץ את זה ולקחת חלק בדור הבא של המדיה ובחברה ששמה את היוצרים בקדמה".