הסיכוי האחרון: מגעים חדשים כדי להשאיר את מסי בברצלונה

בסביבתו של השחקן, שרק לפני יומיים נפרד בבכי מהקבוצה, מנסים לגבש חוזה חדש מול הקבוצה שיאפשר את הישארותו למרות הכול. בינתיים, מפריז מגיעים דיווחים סותרים כי הוא לקראת סגירה

מסי במדי ברצלונה, ארכיון
מסי במדי ברצלונה, ארכיון | צילום: רויטרס

מדיווחים שמתפרסמים הבוקר (שלישי) בברצלונה, בסביבתו של שחקן הכדורגל ליונל מסי וקבוצת הכדורגל "ברצלונה", מנסים לגבש חוזה חדש אשר ישאיר את מסי במועדון למרות הודעות העזיבה. מנגד, לפי דיווח בארגנטינה הוא דחה את ההצעה החדשה וצפוי לטוס בהמשך היום לפריז כדי לחתום בקבוצת פריז סן ז'רמן. דיווחים בצרפת מחזקים גם גם טענה זו.

מהדיווח בצרפת עלה כי מסי המריא לאיביזה, שם הוא יסגור את פרטי המו"מ האחרונים מול הקבוצה הצרפתית. על פי הדיווח, מסי יוצג באיצטדיון פארק דה פראנס ומגדל אייפל יואר עם דגל ארגנטינה והמילים "Merci, Messi". מסי צפוי להרוויח בפריז כ-35 מיליון אירו לעונה, והוא ילבש את החולצה מס' 30, איתה החל את הקריירה בברצלונה. בד בבד, תמונתו של מסי הוסרה משלט הפרסום שמחוץ לאצטדיון הקאמפ נואו שבברצלונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עוד שיא נשבר בגל ה-4: 5,140 אובחנו כמאומתים; 373 חולים קשים

חשד לירי תועה בבת ים: בת 37 נפצעה אנוש

משרד הבריאות ימליץ: 50 אנשים בחלל סגור והחזרת התו הסגול

ליונל מסי לא יכול לעצור את הדמעות במסיבת העיתונאים
ליונל מסי לא יכול לעצור את הדמעות במסיבת העיתונאים | צילום: צילום: רויטרס

כזכור ביום ראשון האחרון, מסי הכריז על עזיבתו את קבוצת "ברצלונה" לאחר 21 שנים בהצהרה מיוחדת מאיצטדיון "קמפ נואו". זאת, לאחר שהמועדון הודיע לאחרונה שייפרד מהשחקן האהוב, הנחשב לאחד הטובים בעולם אי פעם. מסי עלה לדבר כשדמעות בעיניו ואמר: "זה רגע קשה לי אני לא מוכן לזה".

"בימים האחרונים חשבתי מה אוכל להגיד, אבל קשה לי. היינו בטוחים, אני ומשפחתי, שנישאר כאן בבית שלנו בברצלונה אבל היום אני צריך להיפרד מכל זה. הגעתי כשהייתי ילד קטן, בגיל 13, ואחרי 21 שנה אני עוזב עם אשתי ושלושת ילדינו שנולדו כאן. אחרי שנהיה כמה שנים בחוץ, נחזור לפה, כי כך הבטחתי לילדים".

ליונל מסי
ליונל מסי | צילום: רויטרס

במקביל, דווח כי מסי, קפטן נבחרת ארגנטינה ומי שנחשב לאחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה, שוחח עם שחקנים במועדון הצרפתי ופנה בעצמו למאמן הקבוצה מאוריסיו פוצ'טינו. בפריז בטוחים שהעלות הכבדה של החתמת הכוכב תחזיר את ההשקעה, גם בזכות ההתעניינות שתגבר בליגה הצרפתית בעקבות החתמתו.