טלטלה בעולם הכדורגל: מסי יעזוב את ברצלונה

עולם הכדורגל בהלם: קבוצת הכדורגל הספרדית ברצלונה הודיע כי ליונל מסי, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, לא ימשיך בה: "מאחלים לו הצלחה"

עוזב את ברצלונה. מסי
עוזב את ברצלונה. מסי | צילום: צילום: רויטרס

דרמה בכדורגל העולמי: ליונל מסי, מי שנחשב לאחד הכדורגלנים הטובים ביותר בהיסטוריה, עוזב את קבוצת הכדורגל הספרדית ברצלונה. בהודעת הקבוצה נמסר כי בשל בעיות כלכליות ומבניות, מסי לא ימשיך בקבוצה. "מאחלים לו הצלחה", נמסר בהודעת המועדון.

סוגיית הישארותו של מסי בקבוצה נידונה כבר תקופה ארוכה. לאחר שכבר היה נראה שהוא בדרך החוצה, הודיע מסי בשנה שעברה כי בכוונתו להישאר במועדון. "לא רציתי ללכת למשפט נגד המועדון שהייתי בו כל חיי", אמר מסי בשנה שעברה. הוא הוסיף כי "כשסיפרתי למשפחה שאני רוצה לעזוב, הייתה דרמה גדולה בבית, כולם התחילו לבכות. במיוחד הילדים שלא רצו להיפרד מהחברים".

 

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מרד בקבינט הקורונה: שרים הצביעו נגד תקנות התו הירוק

טלטלה בעולם הכדורגל: מסי יעזוב את ברצלונה

קיבל איומים ברצח לטלפון – אך במשטרה לא התרגשו

ליונל מסי
ליונל מסי | צילום: רויטרס

מסי נמצא בברצלונה מאז שהיה בן 13. את הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת רשם בשנת 2004 כשהיה בן 17 בלבד. רשימת התארים שלו בקבוצה הספרדית ארוכה: זכיות באליפות המקומית, בגביע ובליגת האלופות. מסי הצליח רק בקיץ האחרון לזכות בתואר ראשון עם נבחרת ארגנטינה, שהניפה את גביע הקופה אמריקה.

כעת מתחיל המרוץ אחר הקבוצה שתזכה בשירותיו של מסי למרות שהוא כבר בן 34. המועמדות האפשריות הן פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי, אך הקבוצה האנגלית כבר מיהרה להודיע כי מסי לא בתוכניות שלה.