משכונת המצוקה - להופעה בקיסריה: איתי לוי על ההצלחה המסחררת

הזמר המצליח רק בן 31, אבל כבר מחזיק ברזומה עשיר. בריאיון מיוחד הוא סיפר על הילדות הקשה שמלווה אותו בכל תחנה בחייו, ועל הזוגיות עם ארוסתו - שצעירה ממנו בעשור

זמן צפייה: 15:09

איתי לוי רק בן 31, אבל כבר מחזיק ברזומה עשיר. הוא הוציא ארבעה אלבומים, כבש את מצעדי המוזיקה עם להיטים כמו "מסיבה בחיפה" ו"פרח בשממה", חשף את חייו בתוכנית מחוברים, חימם את ג'ניפר לופז ואנריקה איגלסיאס בפארק הירקון ושבר את שיא השכר בפסטיגל. עכשיו יש לו סמל סטטוס נוסף: קולקציה חדשה במיוחד בשבילו. "זה אחד מהמרכיבים של הצלחה", אמר הזמר.

על אף ההצלחה הגדולה, הוא מפחד להסתנוור ממנה, אולי בגלל זה הוא הסיר את מועמדותו לזמר העשור בכל המצעדים בחודש שעבר. לדבריו, "זמר העשור צריך להיות פה עשור". כשנשאל אם הסרת המועמדות הייתה ממקום של צניעות, הסביר לוי כי "צניעות זו מילה מכובסת", לטענתו, "אדם שחי ברמת החיים שלו, לא יכול להיות צנוע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

האם קלקול קיבה מסתורי יעזור למכבי ת"א לנצח את אולימפיאקוס?

לבד בפסגה: ערן זהבי שבר את שיא השערים לעונה בסין

"כוח טבעי": הסרט שמנסה להוכיח שתפריט טבעוני עדיף לפיתוח הגוף

איתי לוי
איתי לוי

עם זאת, לוי מעיד כי עברו כילד שגדל בבית עני בשכונת מצוקה ברחובות מלווה אותו בכל תחנות חייו. אביו היה נרקומן שיצא ונכנס לכלא, אמו עבדה בכמה עבודות במקביל כדי שלו ולאחיו הגדולים לא יחסר דבר. "לא הייתה לי דמות אב, אבל היה איש שמאוד הערצתי, לפרקים - הוא היה הולך ואחרי ארבע שנים חוזר", סיפר לוי.

כעת, הוא בדרך להקמת משפחה משלו. את בת זוגו הצעירה הכיר באילת כשהייתה תלמידת תיכון, וכבר אז הוא החליט שהיא תהיה אשתו לעתיד. לפני כחודש הוא הציע לה נישואים, והשבוע כבר היו דיווחים על משבר בין השניים, אך הזוג מכחיש. "אנחנו נפש תאומה, אני פשוט אוהב אותה", אמר הזמר.