"באתי לסגור מעגל": בפעם השנייה - עידן חביב חוזר ל"הישרדות"

לוחם, זמר, יוצא ריאליטי ומגדל אננס בעברו - קצת יותר מעשור אחרי שהכרנו אותו לראשונה, חביב שב לאי, והפעם הוא נחוש מתמיד. "בפעם הראשונה הייתי חייל ששיחק את המשחק. העונה הגעתי עם לקח"

זמן צפייה: 13:30

לוחם, זמר, יוצא ריאליטי ומגדל אננס בדימוס - עידן רפאל חביב חוזר ל"הישרדות" קצת יותר מעשור אחרי שהשתתף בתוכנית הזו לראשונה, אלא שהפעם הוא כבר לא אנונימי. הסביבה, כך גילה, לא אהבה את הרעיון שלו לשוב לאי. "רוב האנשים שהתייעצתי איתם בנושא היו נגד", סיפר. "אמרו לי שאני לא צריך את זה, שהגעתי כפליט ריאליטי והיום אני מוכר כמוזיקאי".

הוא החליט לא לתת לקולות הרקע להשפיע, והודיע: "אם בא לי לעשות ריאליטי, אני אעשה ריאליטי. אם מחר יציעו לי לעשות את הרווק - אשקול את ההצעה". הפעם, הכריז חביב, הוא ובא לשחק את המשחק מזווית מעט שונה. "כשהגעתי להישרדות בפעם הראשונה הייתי חייל ששיחק את המשחק ולכן, ברגע האמת, כשזה היה אני או החבר, אז כביכול - אם ניקח את זה בפרפראזה לצבא, קפצתי על הרימון ויצאתי מהמשחק", נזכר. "בעונה הזאת הגעתי עם איזשהו לקח, מה אני צריך לעשות כדי לנצח. לא הגעתי כדי להתפרסם. באתי לסגור מעגל".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח בסוריה: ישראל תקפה מטרות באזור קוניטרה

כלכלה מכווצת וזינוק באבטלה: כמה עולה בינתיים משבר הקורונה?

הבית הלבן לנתניהו: סיפוח – רק אם ישראל תסכים למדינה פלסטינית

עידן חביב
עידן חביב | צילום: חדשות 13

לא מקרי שעידן רפאל חביב בחר בדימוי של הלוחם והרימון. את המשפט הזה הוא שאב מעולמו כקצין לוחם בשייטת 13. הוא השתתף באינספור מבצעים מורכבים שהיו כרוכים בסכנת חיים, אבל על רובם אי אפשר להגיד ולו מילת אחת עד היום - ומילים זה מה שהוא הכי אוהב. "אם יש לי שורה טובה בכיס, משפט יפה של שיר, שווה לי מאשר כל בחורה הכי יפה בעולם שהייתי מכיר", הודה.

בימים האלה, כמו כולם, עידן בבית. משתתף באופן פעיל במחאת האמנים ומגיע להפגנות. הוא מתגעגע לימים שבהם עוד היה אפשר לגעת בקהל - אבל גם לאהבה ולפרפרים. "ברגעים של הצלחה קשה לי. כשאין עם מי לחלוק את ההצלחה, אז הרבה יותר קשה. אין היום מספר טלפון בטלפון שלי שם מספר שאם אני פתאום רואה אותו על הצג, זה מוריד לי את הלב למטה. אין".